Menstruatie die niet doorzet?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Suzi98, 29 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hiii!

Ik ben in juni bevallen van ons 2e kindje die nog fulltime borstvoeding krijgt. Ook nog 1-2 nachtvoedingen.

Nu had ik gisteren een paar druppels bloedverlies (nouja, lichtroze afscheiding) bij afvegen(maar 1x bij naar wc gaan) en de hele dag een beetje een zwaar gevoel in m’n buik. Is dit een menstruatie die nog niet doorzet of als wat moet ik dit zien? :roflmao: Ik haaat onduidelijkheid. Buikpijn is overigens weer weg en geen druppel bloed meer gezien. :o:

2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ja zou goed kunnen hoor, maar kan ook dit zijn en pas over paar maand ongesteld of heftige eisprong

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik had dit ook. Heb er toen zelfs een topic over geopend omdat ik dacht alweer te menstrueren. Bleek niet zo te zijn. Na die ene keer al 6 maanden geen menstruatie nu met fulltime bv:D

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Cyclus/menstruatie na bevalling + full time BV = een zooitje ;)
    (en ik weet niet welke vorm van anticonceptie je nu gebruikt, maar als het iets met hormonen is, dan kan het helemaal een rommeltje zijn...)

Het is afwachten. Uiteindelijk komt de boel wel weer op gang en zal het (even aangenomen dat dit voor bevalling zo was) wel regelmatig worden, maar daar kun je rustig (vele) maanden op wachten. Irritant als je graag weet waar je aan toe bent, dat herken ik wel :rolleyes:...

Eerste menstruatie was bij mij bij de ene bij 4 maanden, bij de andere 9 maanden. Na de eerste menstruatie heeft het 9-10 maanden geduurd voordat het weer 'normaal' was (met BV), in tussentijd was alles wisselend, duur cyclus, tussentijds bloedverlies, hoeveelheid bloedverlies, geen pijl op te trekken...

Deel Deze Pagina