Hoi, Ik ben nu ruim een halfjaar gestopt met de pil. Heel onregelmatig ongesteld... tot nu toe 31-33-41-41-52 Nu ben ik aan het begin van deze cyclus begonnen met teunisbloemolie,omdat dat de cyclus kan verkorten. Nu ben ik op dag 30 ongesteld geworden, maar wel wat anders dan normaal. Normaal is het 5 dagen veel bloedverlies, nu 2 dagen heel licht en 2 dagen heel heftig. Zou dit door de teunisbloemolie een korte cyclus zijn? Of innestelingsbloeding? Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Het rare is ook dat ik vanaf het begin dat ik gestopt ben met de pil mijn eisprong voel, beetje bruin slijm verlies etc. Deze maand helemaal niks gevoeld of gemerkt. Ik hoop op wat reacties!
Of het door de teunisbloemolie komt dat weet ik niet, maar het kan wel zo zijn dat je menstruatie in de loop van de tijd verandert. Bij een innestelingsbloeding lijkt het me niet dat je 2 dagen heftig ongi bent en de andere 2 dagen licht. Maar ja dat kan per persoon verschillen dus zeker weten doe ik het ook niet.