Jezus zeg.... wanneer leert ze eens verantwoordelijkheid naar haar kinderen toe! Van mij mogen ze haar heel lang in een kliniek opsluiten en haar tijdelijk uit de ouderlijke macht zetten. Realityster Barbie weer naar ziekenhuis: 'Ze liet zich zo uit het raam glijden' https://www.ad.nl/binnenland/realityster-barbie-weer-naar-ziekenhuis-ze-liet-zich-zo-uit-het-raam-glijden~a782118d/
Pfoe, wat heftig zeg. Hopelijk krijgt ze nu echt de hulp die ze nodig heeft en worden haar kindjes goed opgevangen.
Sorry dat ik dit zeg en misschien krijg ik daardoor shit over me heen maar dat kan me niet schelen. Sommige mensen hadden geen kinderen mogen krijgen! Te triest voor woorden!
Barbie moet een keer aan zichzelf gaan werken. Zonder kinderen en vooral zonder die eeuwige vriendjes van d'r, wat is dat ellendig zeg. Gewoon, zij alleen volledig op haarzelf gericht. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het oprecht triest voor haar en vooral voor de kinderen, maar ze doet het toch echt telkens zelf..
Het klinkt misschien hard wat ik zeg. Maar ik vind dat ze het zichzelf aandoet. Alles ligt aan een ander, om de maand heeft ze een andere vriend en dan nog al die ingrepen die ze laat doen. Ze zoekt ook zelf de media steeds op. Ze zou eens rust moeten nemen, zonder vriend, zonder wie dan ook.
Ik heb echt vreselijk medelijden met die kindjes. Met Barbie totaal niet. Ze zoekt het allemaal zelf op, pure aandacht. Arme kinderen. Ik denk echt dat ze beter af zouden zijn in een pleeggezin en hoop dan ook echt dat jeugdzorg hier eens wat mee gaat doen.
Wauw ik vind dat mensen echt overdreven reageren. Sjees. Alleen omdat zij het is? Tis erg zat voor de kinderen en ook voor haar. Dat je je zo moet voelen en er zo naar gaat leven. Volgens mij is ze een liefdevolle mama maar zit nu erg erg erg in de shit.
Nee, niet omdat zij het is. Het is heel erg triest voor allemaal. Maar je zou er zelf aan moeten werken wil je hier uitkomen, jij alleen, anderen gaan het niet voor je oplossen. Alleen al de hoeveelheid vriendjes die maandelijks voorbij komen laten zien dat ze niet met zichzelf bezig is. Ik geloof best dat ze een liefdevolle moeder is, maar dan ben je ook verplicht om aan jezelf te werken. Juist dan.
Niet omdat zij het is. Ze kan best een liefdevolle moeder zijn, maar zet toch echt haar seksleven, lichaam en vriendjes op de eerste plaats.
Precies. Hoezo liefdevolle moeder? Het is een eigenwijze drol dat ze zich niet afdoende laat behandelen en dat gaat dus zeer zeker ten koste van de kinderen.
Nou niet omdat zij het is. Maar op een gegeven moment is het toch ook wel klaar met dat rare gedrag. Dan moet je je schouders eronder zetten en zorgen dat je weer een beetje in gareel komt, al is het maar voor de kinderen.
Ik denk dat wij helemaal niet kunnen beseffen wat de problemen van haar zijn. De reacties hierboven zijn ook best kort door de bocht. Een ding is duidelijk ze is ziek, want een psychische aandoening is gewoon een ziekte die soms heel wat meer invloed op je kan hebben dan je lief is. En natuurlijk zijn haar kinderen de dupe van de keuzes die ze in het verleden heeft gemaakt. Maar het is allemaal zo makkelijk om er wat van te vinden en vanachter de veiligheid van je computerscherm gal te spuwen. Er zijn zoveel mensen die beter geen kinderen kunnen krijgen. Maar van onszelf vinden we altijd wel dat we prima in staat zijn om de volgende generatie groot te brengen. Ik hoop dat de media haar met rust laten. En zij de media.
Ik vind de reacties niet kort door de bocht. Ook met een psychische aandoening zul je er zelf aan moeten werken. En nee, we weten niet alles. Maar zoals ik al zei, alleen al die mannen is een teken dat je 0,0 om jezelf geeft en niet aan jezelf werkt. Ja, dat vind ik triest ja. Voor haarzelf en voor haar kinderen. Ik hoop dan ook oprecht dat ze de juiste hulp krijgt en haar kinderen ook, want dit is voor kinderen geen gezonde situatie.