pff we proberen al zo lang zwanger te worden hebben al veel geprobeerd en zijn al een aantal keren zwanger geweest maar helaas mocht dit niet 9 maanden lang zo blijven. Nu heel erg gefrustreerd. onze zoon is al bijna 3 en wil zo graag een broertje zusje voor hem en kindje voor ons erbij. wie heeft dit ook?
Als ik zo naar je handtekening kijk, is het echt tijd voor een bezoek aan de gynaecoloog en wat onderzoeken. Het duurt erg lang en dat het steeds mis gaat, is niet normaal... overweeg het eens En ja.. ik snap je frustratie *knuffel* Moeilijk is het hè...
ik zou ook eens wat meer onderzoeken laten doen, misschien is er een duidelijk aanwijsbare reden waarom het steeds misgaat. Sterkte
Ik zou ook eens wat aanvullend onderzoek vragen. 4x achter elkaar een mk is niet goed . Ik zie dat je in de Achterhoek woont, welk zh heb jij? Winterswijk?
sorry voor het late reageren maar ik ben bevallen van mijn zoon in zevenaar ziekenhuis en heb daar een paar onderzoeken gehad en ik weet dat mijn baarmoeder onderontwikkeld is aan 1 kant en dat dat het daardoor wel eens vaker mis kan gaan maar ben het gewoon zo zat om telkens weer te hopen en dan weer de tegenslag en nu snap ik ook niks meer van mijn cyclus was altijd eens is de 5 weken en nu is dat weer eens in de 4 weken en weet gewoon niet wanneer nou de uiste moment is om te ga klussen en omdat ik behoorlijk last vanmijn hormonen heb ben ik echt soms gewoon icht niet te genieten. Zoals nu kanik wel janken uit frustratie en zoals nu ben ik erg depressief en ontregeld ben ook zo moe van alles. bah ff kletsen helpt vaak maar ben zo druk!