Vorige maand een iui gehad. Datum van ei en inseminatie weet je exact dus. 8 dagen overtijd en alleen maar negatieve testen Deze ronde natuurlijke cyclus en clear blue dubbele hormoon indicator ovulatietest gebruikt. Ook dat ei kan dus niet missen en nu weer 3 dagen overtijd en negatieve testen. Moedeloos word je er van!
Misschien is je LF (luteale fase) wel langer dan gemiddeld! Meest gaan ze volgens mij uit van 14 dagen, maar kunnen er natuurlijk net zo goed wat meer dagen zijn. Ook het aantal dagen van een eventuele innesteling verschilt. Bij de een gaat dat sneller dan de ander...
Ik vindt tegenwoordig een zwangerschap net een lot uit de loterij elke maand hoop je weer dat je de juist cijfers hebt.. 15-20% kans het is ook zo minimaal... maar toch blijven volhouden ooit krijg je vast mooi ukje
Wens is zo groot! Echt ben er elke dag mee bezig.... maar dan niet dwangmatig maar gewoon dromerig..... een eerste kleine ukie, wanneer kom je nou!??! Er is ook een topic met: Haat aan het wachtbankje met meer lotgenoten, miss daar eens meepraten Ik ben zelf ook erg onregelmatig.... wordt er gek van en weet dus niet wanneer ei komt en wanneer nod..... Ik slik wel sinds dit cyclus tarwekiemolie, zoek dat maar eens op op google. Dat geeft een regelmatiger cyclus en een beter lf voor innestelen. Het is rijk aan vitamine E en dat hebben vaak vrouwen tekort aan als zij niet zwanger raken. Succes
Ik ben heel regelmatig dus dat is t probleem niet. Lijkt mij dat je lf niet ineens langer kan zijn. Zomaar.