Menstruatie en inwendige echo, doen jullie dat wel of niet??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Carlien, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Hoi Carlien, idd geen probleem hoor! bij ons is alleen een gordijn om om te kleden maar er is ook een wc aan de kamer vast. Daar haal ik de tampon eruit. Bij behandelingen als IUI heb je toch ook een inwendige echo op dag 3? Okee, dan is het iets minder rood maar bloed is bloed. En wat dacht je dat er bij een bevalling of soms een miskraam komt kijken? Daar is de gyn ook regelmatig bij aanwezig dus ze is wat gewend.

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    wauw, Carlien, zit net je hele berichtje te lezen. Van harte gefeliciteerd meid! En dat de testen donkerder worden is een goed teken. Ik duim voor een plakbeeb voor jullie. Dat je woensdag maar een mooi gestegen waarde hebt.

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja, bedankt!!:D Dat was wel even een verassing, schrok ook best..

En nu maak ik me dus druk om elk krampje en steekje;).. Mijn man wordt helemaal gek van mij:p

Het is ook zo spannend:$ Maar goed, probeer zo rustig mogelijk ongeduldig af te wachten tot woensdag..

Groetjes,
    Carlien:)

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Maak je er niet druk om. Ik moet regelmatig op cyclusdag 3 heen en bloed dan flink. Ik geef het wel altijd van tevoren aan. Maar ze zijn echt wel wat gewend hoor.

Deel Deze Pagina