Onzeker, 33 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lasas, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Beste verloskundige,

Ik ben momenteel 33 weken zwanger.
    Heb al vanaf week 10 regelmatig bloedingen waarvoor ik in het zh bij de gyn loop.
    Afgelopen zondag weer een bloeding gehad, echo etc gehad en alles zag er goed uit.
    Maandag flinke menstruatiepijn en rugkrampen die komen en gaan, niet heel regelmatig en nog steeds bloedverlies.
    Weer gebeld en mocht weer komen, inwendig onderzoek gaf aan geen ontsluiting. Op ctg wel contracties te zien, maar volgens vk voorweeen.
    Nu nog steeds bloedingen die komen en gaan, menstruatiekrampen en rugkrampen. Niet regelmatig, soms worden ze erger, dan nemen ze weer wat af.

Ik wordt er enorm onzeker van. Ik ben pas 33 weken en wil nog niet bevallen. Als maandag met die voorweeen nog alles dicht zat, wil dat dan ook zeggen dat het niks doet? Wanneer moet ik dan nu weer aan de bel trekken etc etc.

Alvast bedankt.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Het is lastig te zeggen of deze contracties wat doen. Soms kan je klachten van menstruatiepijn en rugpijn ook hebben als je een blaasontsteking hebt. Is je urine al gecontroleerd? Merk je dat er regelmaat komt in de contracties en/of de contracties worden pijnlijker dan zou ik je aanraden weer aan de bel te trekken! Ik kan me wel goed voorstellen dat je van dit alles onzeker wordt. Veel succes toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina