ik zeg ook zwanger dat ongesteldheids gevoel heb ik nu nog soms (zie banner) en ik ben bij myn vorige zwangerschap 9 mnd lang "ongesteld" geweest.. verloor iedere mnd wel bloed.. helder rood gewoon, en heb een gezonde zoon van 5 dus heel voorzichtig.. gefeliciteerd
Ja durf nog niet blij te zijn. Maar zo zie je maar dat elke zwangerschap heel anders is. Heb een dochtertje van 4 en bij haar heb ik 2 testjes gedaan. Nu heb ik er al weet ik hoeveel al versleten Moet ook erbij zeggen dat ik bij mijn vorige zwangerschap geen enkel klachtje had, enkel wat gevoelige borsten. Nu ben ik met vlagen echt misselijk door de dag heen en dat is het tot nu toe. En dat menstruatiegevoel heb ik bij haar ook niet gehad. Vind het super dat jullie me gerust proberen te stellen we zullen morgen wel zien.
Toen ik zwanger was van mijn dochter, kreeg ik ook een bloeding met 4 weken. Ik dacht eigenlijk gewoon ongesteld te zijn geworden. Na die bloeding, die 5 dagen duurde en helderrood was, toch nog een testje gedaan ( vanwege pijnlijke borsten ) en ja hoor ik was echt zwanger. Mijn dochter is nu inmiddels 4 jaar.
ik moet wel zeggen dat mijn test eraf knalde het begon met een ovu test die positief was bij mijn miskramen wilde mijn test maar niet goed positief worden waarschijnlijk ontwikkelde het zich toen al niet goed... ik heb ook 1 x gehad dat mijn temp pas daalde na 2 dagen ongi terwijl dit normaal altijd ervoor was.
goede morgen. Ja lieni44 denk dat dat bij bij dus ook het geval was. Gisteren bij de huisarts geweest. Hij vertelde dat ik dit toch als een menstruatie moest beschouwen aangezien mijn testen niet donkerder meer werden. Het is dus toch een miskraam geworden. Mijn gevoel zei me al dat het niet goed zat, maar was toch wel ff een klap. Vanmorgen nog mijn allerlaatste test gedaan en het streepje is nu ook weer bijna net zo licht als een week geleden.