zwanger en posi ovutest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door onelove, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onelove

onelove Actief lid

8 mrt 2009
    180
    1
    0
    lerares
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

ik heb een regelmatige cyclus. Ik zit nu op mijn NOD. Heb net voor de gein een ovutestje gedaan omdat ik benieuwd was wat dat zou zeggen. Nu slaat hij licht positief aan:( Wie van jullie heeft dit ook wel eens gehad? Mocht ik van de week nog niet ongesteld zijn, dan ga ik zaterdag een test doen.

Liefs

2. mamaatje123

26 feb 2010
    77
    0
    0
    dat is vreemd zeg?!! een ovu test positief op je nod dag?? welke ovu test heb je gebruikt dan?

in iedergeval ik duim voor je happy news
    grts mamaatje123

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    je moet een ovu test niet als zwangerschapstest gebruiken !

een ovu test kan altijd wel een licht streepje blijven geven heel je cyclus door

4. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    dat heb ik altijd wel, een lichte streepje zo voor mijn nod bij een ovu test.. meestal heb ik er 1 of 2 over en dan doe ik dat gewoon voor de gein rond mijn nod

5. Een licht streepje zegt niets, kun je altijd hebben. Ik heb bijna 2 jaar geleden ook op mijn nod getest met een ovutest en die was echt knalpositief (streepje veel donkerder dan mijn posi ovutest) en met dezelfde urine een kv 2v5 gedaan en ook posi

Bekijk bijlage 62342

nr 20 en 21 zijn 'gewone' posi ovutesten en de laatste 2 van mijn NOD

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Jeetje wat zijn jouw testen geel energy.
    Dat is wat meer dan 4 druppels hahaha.

@ onelove: als je wilt weten of je zwanger bent kun je inderdaad beter zaterdag een zwangerschapstest doen, met je ochtend urine.

7. mwah, testen zijn vandaag een jaar en 8 maanden oud, op de bovenste 2 zit blanke nagellak en dat is geel uitgeslagen, daardoor lijkt het geler

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    dat kan het ook verklaren idd de tijd die er overheen is gegaan :)
    Je hebt een mooi manneke

9. Thnx, het is zo'n lieve boef die ik iedereen wel gun. Vandaag is het alweer een jaar geleden, op dit moment lag ik met weeën in het ziekenhuis met vriendlief te giechelen. Om 12.17 is hij geboren

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    gefeliciteerd met Brams eerste verjaardag!! zie nu pas de datum *schaam*

haha giegelen om je eigen weeen is altijd goed:D

11. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Inderdaad gelukkig heb ik ook altijd snelle bevallingen wat ook een nadeel kan zijn door de naweeen maar ik gun iedereen die zwanger is een snelle bevaling in elk geval gefeliciteerd

Liefs

Deel Deze Pagina