Harde buik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal1984, 26 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Heb ff een vraagie ik heb nu sinds een uurtje ongeveer een harde buik en heb dit wel eens vaker gehad en toen trok het wel na ffies weg maar heb er nu nog last van ... Maar vroeg me dus af wat nou precies harde buiken inhielden miss beetje stomme vraag maar zat er ff over na te denken... Het heeft toch niets te maken met het feit dat dat weeen zijn ofzo ;) ....

Nou ik hoor het wel....

Liefs Chantal

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik had dat ook in mijn zwangerschap.
    Waren voornamelijk harde buiken of omdat ik teveel deed en te weinig rustte of t waren indalingweeën.
    Misschien moet je wat meer je rust nemen?
    Bij mij werkte dat wel heel goed

3. chantal1984

Denk ook dat dat het is ja dat ik gewoon meer rust moet nemen want ik denk altijd dat ik van alles kan doen maar dan heb ik s'avonds echt last van een harde buik.... Maar ik ben echt zo'n typ die niet stil kan zitten erg vervelend dus ;)

Maar het heeft niet te maken met dat ik straks ineens echte weeen krijg ofzo? Want de vk zei dat de kleine wel al bijna in mijn bekken lag dat het echt nog maar een minescuul stukje was voordat hij daar lag dus vandaar dat ik ineens dacht ow shit dadelijk zijn het echt weeen :D

4. Niet meer actief

zolang je smileys in je bericht zet..haha, mag je er wel een beetje vanuit gaan dat het geen echte weeën zijn hoor.

En als je het niet vertrouwd, gewoon bellen!

5. chantal1984

Nee dat klopt heb er ook geen last van maar vroeg het me af :D

Deel Deze Pagina