menstruatie en toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door linslangen, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linslangen

14 aug 2013
    5
    0
    0
    Wij zijn nu 7 mnd aan het proberen zwanger te worden. Sinds een week erg misselijk met af en toe overgeven, jeukende tepels, rommelende buik, gevoel in buik alsof je erg zenuwachtig bent. MAAR ik heb wel mijn menstruatie, weliswaar 2 dgn te laat (ben altijd stipt op tijd) en minder hevig (maar wel net zolang als altijd). Zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad en toch zwanger bleken te zijn? Ik heb een test thuis liggen. Deze ga ik morgen of overmorgen doen.

2. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Vorige keer toen ik zwanger was had ik dit, maar toen duurde de bloeding maar ongeveer een dag...

3. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Ik was 1 dag ongesteld.... en een dag of 5 erna misselijk en allerlei andere klaxhten... toevallig net een topic erover gemaakt. Ik moet er eigenlijk ook gewoon een testje tegen aan gooien! Ik leef / lees met je mee!

4. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het niet een innestelingsbloeding? Dit kan ook een paar dagen zijn, maar minder heftig dan een menstruatie.

Ik hoop het voor je..... Dan kun je beter nog een paar dagen wachten met testen, anders test je te vroeg.

Succes!

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb het gehad. Normale menstruatie in december, minder in januari maar toen waren mijn medicijnen net bijgesteld en daar kon je menstruatie van ontregeld raken dus ik dacht niet direct aan een zwangerschap. In februari was ik laat en maar 1 dag dus toch een test gedaan en ja hoor, zwanger. Ik was uitgerekend voor half oktober maar toen ik voor de echo ging (vk zei dat ik dan ongeveer 12 weken zou zijn) hebben ze me teruggezet op 26 augustus. Ons zoontje is op 23 augustus 2011 geboren.

6. linslangen

14 aug 2013
    5
    0
    0
    #6 linslangen, 15 aug 2013
    Laatst bewerkt: 15 aug 2013
    Dank jullie wel voor de reacties, mijn menstruatie heeft nu 6 dgn geduurt, wel maar enkele druppels, terwijl ik normaal toch behoorlijk vloei, was ook niet echt helder van kleur, meer bruinachtig. aan de ene kant wil ik nu gelijk een test doen aan de andere kant denk ik dat ik beter nog een aantal dgn kan wachten. Ik hou jullie op de hoogte

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik heb het bij mijn tweede zwangerschap ook gehad, ongeveer een dag of vier wat bloedverlies.
    Op een of andere manier bedacht ik toch maar te gaan testen en bleek zwanger.
    Het kan dus wel.

8. linslangen

14 aug 2013
    5
    0
    0
    Toch maar een testje gedaan, helaas negatief :(. Ff een potje gejankt want had er stiekem zo op gehoopt!!! Dan toch maar een afspraak maken bij de HA, wil wel weten waar die symptomen dan van afkomen.

9. Jipjip

Jipjip Actief lid

20 jun 2013
    106
    0
    0
    Ow dat is balen...

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Symptomen kunnen tussen je oren zitten helaas. Heb dat elke keer gehad helaas ;)

Ik bloed nu ook. Erg weinig hoor, af en toe een veeg. Het kán wel, al is het uitzonderlijk.

11. linslangen

14 aug 2013
    5
    0
    0
    Ik was er eigenlijk niet zo mee bezig tot ik deze symptomen kreeg. En helaas na de negatieve test heb ik ze nog steeds. Moet dinsdag naar HA.

12. linslangen

14 aug 2013
    5
    0
    0
    het was een fikse blaasontsteking, vandaar de misselijkheid. Nu een weekje aan een AB kuur.:x

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hè balen meid!!

14. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Oei das klote idd!

Hier nog steeds niet overtuigd van mn lijf. Vorige week testje gedaan maar negatied.
    Nu knallen mn boobs uit mn bh, zelfs mn ma zei het vandaag! Ik had vandaag een bloedneus, wat ik nooit heb. Ook is mn buik niet normaal opgezet savonds, rommelende darmen etc. Volgende week vrijdag mn nod. Ik denk dat ik psychisch gewoon zo bezig ben ermee dat ik daarom zobeel last heb. Maar toch, blijft dat ene sprankje hoop ....

Deel Deze Pagina