Pijnlijk, zeurderig been en zeurderig gevoel links in onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sanyi, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hoi dames,

Ik ben net 5 weken zwanger en heb af en aan sinds donderdag krampjes in mijn buik. Sinds vandaag heb ik last van een zeurderig gevoel in mijn linker onderbuik en dat straalt uit naar mijn been. Het is echt een vervelende zeurderige, vermoeiende pijn. Ik weet me geen houding te geven.
    Ik maak een zorgen omdat het zo aan een kant is.
    Herkent ienand dit?

Alvast bedankt.

X

2. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ja ik herken het! Ik heb het aan de rechterkant. Ik kreeg vanmiddag opeens vanuit het niets heftige pijn in mijn onderbuik, ter hoogte van mijn lies wat uitstraalde naar mijn rechter bovenbeen. Ook mijn onderrug voelt zeurderig. Ik wist niet meer hoe ik staan of zitten moest en heb paracetamol genomen en ben direct naar mn huisarts gaan bellen. Morgen heb ik een afspraak. Volgens de assistente zou het niet met mijn zwangerschap ( 5, 4 weken ) te maken hebben, maar moet ik mijn been na laten kijken :( Daar geloof ik dus niks van en maak me nu nog steeds zorgen.

Na een uur ongeveer was de hele hevige pijn weg, maar het blijft zeuren.
    Wel heb ik vanavond 2 x op de wc gezeten en begin ik me af te vragen of mijn darmen er iets mee te maken hebben :(
    We horen het morgen wel. Ik ben allang blij dat ik geen bloed verlies.

Hoe is het met jou?
    Weet je ondertussen al iets?

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Haai,
    Ik had zaterdag flink krampen gehad en ik denk achteraf ook iets te zwaar lopen tillen. Zondag in eerste instantie nergens last van en op een gegeven moment begon het wat te krampen later lichte steekjes. Toen viel het me oo dat het alleen links was en later trok het dus door naar mijn bovenbeen en later ook verder. Ik heb later ook paracetamol genomen en toen zakte het af. S'nachts nog wel lichte zeur. Gelukkig vanaf maandag nergens meer last van gehad.

Ik heb het ziekenhuis gebeld. Daar loop ik nl. En die dame zei dat het vanuit mijn rug kwam en dat ik dan maar naar de huisarts moest. Nou net zoals jij geloof ik daar niets van. Hoe was het bij de huisarts?

Ik kreeg het trouwens bij 5,1. Heb ook Gelukkig geen bloedverlies. De verloskundige van deze site had het over bandenpijn. Ik wist niet dat het zo vroeh kin, maar dat vind ik eerder logisch. En je darmen trouwens ook. Ik heb vandaag ladt van mijn darmen.

Ik ben nu gelukkig een stuk gerustgesteld. Maandag heb ik weer een echo. Ik jan niet wachten!

4. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Hoi,
    Wat fijn dat jij voor een echo mag!
    Tegen mij werd gezegd dat dat weinig zin heeft, omdat er nu toch nog niet veel te zien is. De huisarts heeft me goed onderzocht vanmiddag. Ik ben alle kanten op gebogen, maar aan mijn been of heup lag het niet. Volgens hem is het de aanhechting tussen de buikspieren en het bekken. Ook loopt daar de dikke darm langs... zoals ik al dacht. Hij adviseerde mij rustig aan te doen en mocht het weer terug komen dan paracetamol te nemen. Meer kon hij niet voor me doen. Over de zwangerschap zegt het niks in ieder geval. Ik ben dus toch iets gerust gesteld. Ik hoop jij ook :)

5. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Kijk dat is fijn nieuws! Stelt toch gerust allemaal.
    Dit word al mijn 2e echo. Afgelopen vrijdag was ik bij de gyn omdat ik aan een oog geholpen moet worden en wilde weten of dit kan en of de medicatie mag. Ik moet de operatie uitstellen tot min 12 weken. Balen, maar het is niet anders. Toen zei hij, nu je er toch bent kunnen we net zo goed ff kijken, maar hij waarschuwde me al dat er waarschijnlijk niets te zien valt. Dat klopte. Toen zei hij kom vrijdag maar weer langs. Dan zou ik 5,6 zijn. Maar daar kwam ie op terug en zei doe toch maar maandag. Ik ben benieuwd of er dan wat te zien is.
    Ik denk dat het wel handig is dat ik in het ziekenhuis loop.
    Wanneer mag jij?

6. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik denk dat ik een miskraam heb. Had vanmorgen veel bruinverlies en het is nu rood. Heb geen buikpijn, maar wel last van mijn rug.
    Ik heb ziekenhuis gebeld, maar moet tot maandag wachten.

7. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Nee toch :( dat is schrikken.
    Wat erg dat je toch tot maandag moet wachten. Het kan nog alle kanten op natuurlijk, want je leest heel vaak over bloedverlies dat verder niks betekent. En je hebt ook geen krampen... ik hoop voor je dat het onschuldig is.

Ikzelf ben op het moment echt vreselijk duizelig. Daar wordt een mens niet vrolijk van. Ik heb nog geen afspraak staan voor een echo, maar heb wel net als jij een medische indicatie dus ik moet sowieso de gynaecoloog bellen. Ik wacht het allemaal nog even af.

Sterkte de komende dagen meid!

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik blijf heel licht bloedverliezen. Er zit een beetje in mijn inlegkruisje, maar elke keer bij het vegen is het rood. Ik heb gelezen dat ook pijn in je rug op een miskraam kan duiden. Ik geloof er niet meer in. Mocht het een miskraam zijn, dan is het enige positieve dat ik donderdag mijn oog operatie kan krijgen, maar liever niet.

Dat is vervelend zeg dat je zo duizelig bent. Hopelijk is dat maar van korte duur.

9. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Hoe is het intussen met je? Heb je de echo al gehad? Ik hoop voor je dat het goed zit!

10. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hee,

Ja heb helaas idd een miskraam gehad. Ik was gelukkig al goed schoon. De gynaecoloog verwacht dat ik snel ophou met bloeden.
    Laten we hopen dat mijn cyclus zichzelf goed oppakt en we snel de tweede iui kunnen doen.
    Hopelijk dan een plakkerd!

11. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Hè wat jammer nou.
    Wel knap dat je er zo positief onder blijft!
    Sterkte meid...dat je maar gauw weer zwanger mag zijn!

12. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Dank je!

13. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje.. sterkte!!

14. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    @ Sanyi , heel veel sterkte en mag je snel weer een positieve test in handen hebben en een lekkere plakbeeb.

Wat betreft de pijn die uitstraalt naar je been, dat kan idd te maken hebben met je rug. Ik ben nu verder in mijn zwangerschap en heb nu voor de tweede keer pijnklachten die nu uitstralen naar mijn linkerbeen. Ben naar de therapeut geweest en die gaf aan dat ik scheef stond met als gevolg dat er een zenuw klem zit. Met andere woorden een ischias.

Deel Deze Pagina