zwangerschapskilo's schema

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hahahaha eigenlijk wil ik het helemaal niet weten :p Nee hoor, is wel interesand om te weten, zo iets stond ook in mijn zwangerschaps dagboek. Wel leuk om te zien waarom je nou eigenlijk zoveel aankomt ;)
     
  3. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik heb toch een vermoeden dat het er maar weinig zijn die maar 9 kg aankomen. En al zeker aangezien ik nog steeds 3 à 4 kg nu al ben aangekomen. Ben bang wat de rest van de zwangerschap brengt.
     
  4. Niet meer actief

    Ik ben nu 17 weken zwanger en nog steeds 1,2 kg lichter dan toen ik zwanger raakte
     
  5. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Huh, vertel me je geheim ;)
     
  6. Niet meer actief

    Nou ja heel leuk geheim heb ik niet ben gewoon heel ziek geweest en bijna in het ziekenhuis gelegen wegens uitdroging
     
  7. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ooh dat is niet zo'n goed geheim ;) Jee uitdroging??? Pff, nu gaat alles toch wel weer goed he en met je kleine :(:
     
  8. Niet meer actief

    Ik heb nog wel me dagen dat ik niks binnen hout maar zolang ik erop let dat ik op tijd naar bed ga en genoeg rust gaat het goed. Als ik meerder dagen druk ben geweest ben ik de dag erna ziek en spuug ik alles er weer uit helaas, Met de kleine gaat alles goed zover ik kan voelen
     
  9. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik wou nooit aankomen, ik kon echt eten eten wat ik wou, ik woog 49 kilo.. Nu ben ik ruim 24 weken en ben ik al 10 kilo zwaarder!!! :(

    xxx Marijke
     
  10. Niet meer actief

    zoals je kunt zien kom je tussen de 21 en 3 welen 50 % van het gewicht bij
     
  11. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Je kon eten wat je wil maar kwam toch niet aan :(: 49 kilo is best weinig, ligt eraan hoe lang je bent natuurlijk.

    Het meeste aankomen is in deze tijd van je zwangerschap, dus hierna zal het wel mee vallen denk ik....

    doeii
     
  12. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja ik zie het wel idd. Ik ben volgens mij de enige die het leuk vind om aan te komen :) Van mij mogen er nog wel wat kilo's aan hoor!!

    xxx Marijke
     
  13. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Tja er zit natuurlijk ook wel verschil in elk lichaam.

    Zo is mij verteld dat de dunnere dames onder ons wat meer zullen aankomen dan de dikke (waaronder ik dus val).
    Reden is dat je lichaam vet opslaat omdat je dat na de geboorte (vooral als je borstvoeding gaat geven) nodig zult hebben.

    Ik in dit geval heb meer dan genoeg vet hiervoor :oops: en dus ziet mijn lichaam het als niet nodig om nog meer op te slaan.

    I.v.m het 16 weken misselijk zijn en het weinig zin hebben in eten en een fruit tick weeg ik op dit moment nog 4 kilo minder dan voor mijn zwangerschap en dit dus ondanks het extra gewicht wat je kindje met zich meebrengt.

    Groetjes
     
  14. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!
    Nou, ben ik zeker een uitzondering... :oops:

    Ben al 7/8 kg aangekomen in 16 weken.... :(
    Geen idee waar ze vandaan gekomen zijn...
    Ik was wel dun, dus ben nu niet echt dik, maar voor mijn doen is het vréselijk veel!! En daarbij heb ik niet eens een echt buikje nog.. :rolleyes:

    Hopelijk was dit het wat betreft heup en bil vet.. haha, en komt er nu alleen nog maar gewicht bij van mijn buik die groeit...

    Zijn er trouwens meer dames die zoveel al zijn bijgekomen of ben ik echt een uitzondering...?
    Ach ja, ik geniet toch gewoon! :D

    groetjes mirjam
     
  15. Jeanet

    Jeanet Actief lid

    10 sep 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Tot nu toe 9 kg aangekomen, bij de eerste was ik in totaal 11 kg aangekomen.Toch eet ik alles wat los en vast zit binnen handbereik.
     
  16. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ooh wat heerlijk zo zeg :) Geniet ervan hihi
     
  17. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Hallo,

    Ik ben nu 17 weken en 3,5 kilo aangekomen.

    Niet echt van meer eten maar andere levenstijl...kan niet meer dansen tot in de late uurtjes, als we weggaan heb ik het nuchter al om 1am gezien en voel ik mijn voeten etcetc Mijn hoofd is voornamelijk boller, krijg ik nu ook te horen :cry: Ach ja c'est Vie het is voor een goed doel.

    gr. cassandra
     
  18. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik ben nu 10 kilo aangekomen. Hoop dat het daarbij blijft!!
     
  19. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    In mijn ervaring kom je juist in die laaste weken nog flink wat bij en ik hoor dat wel meer om me heen.
    Je gaat dan met verlof, meestal dwingt je lijf je ook om rustiger aan te doen en hoppa daar zijn de kilootjes.

    Ik ben tijdens mijn zwangerschap iets van 7 kilo aangekomen. Was ht ook meteen weer kwijt na de bevalling.
     
  20. Melanie

    Melanie Lid

    9 feb 2006
    45
    0
    0
    Ik ben inmiddels zo'n 4 kilo aangekomen.
     

Deel Deze Pagina