Of je bent niet zwanger. Ik weet dat het niet leuk is om te horen....maar je moet jezelf ook niet gek maken!!! Ben je al lang gestopt met de pil? Want je kan nog maanden verschillende menstruaties hebben. Dus ook maar één dag bloedverlies. Dat heb ik zelf ook gehad, en ik hoopte toen ook heel erg dat ik toch zwanger bleek te zijn. En doordat ik het zo hoopte, had ik ook allemaal symptomen...Maar de test zij bij mij ook negatief. Als ik jou was zou ik er niet te veel bezig zijn (is lastig, ik weet het uit ervaring), en je volgende NOD afwachten. Als je zwanger blijt te zijn, dan zal dat dan blijken. Liefs Loes
Hallo Maychodo, Ik heb dit topic even doorgelezen en mijn verhaal is precies hetzelfde als de jouwe. Ik ben ook 1 dag ongesteld geweest en heb veel "zwangerschapssymptomen". Ik heb al 1 test gedaan en deze was negatief, toch blijven de verschijnselen er wel. Ik zie in jou banner dat jij toch wel zwanger bleek te zijn?? Heb je later nog weer gestest of ben je naar de huisarts gegaan? En zijn er hier meer vrouwen die hetzelfde hebben gehad? Ik word echt gek van al die twijfels, ik ben nu een half jaar gestopt met de pil, dus ik twijfel of het eventueel toch ontpillen is..??
Maychodo, bedankt voor je reactie. Ik zal er ook maar vanuit gaan dat het gewoon mn menstruatie was en dat de verschijnselen door het ontpillen komen. Hopelijk is het volgende maand bij mij ook raak! Gefeliciteerd nog met je zwangerschap!
Ik heb dus ze 2 keer nu ongi gehad, maar heb geen gevoel gehad, dat ik normaal altijd wel heb. Geen buikpijn, geen bloedings pijn, helemaal noppes, alleen een week lang bruin bloed verlies en laatste dag wat meet helderrood. Wat kan dit zijn of dit gewoon ongi, meer niet? Mijn laatste 3 cyclussen zijn: 58 dgn, 58 dgn en nu 28. Liefs Debbie
Alles kan, maar je hoef je niet zwanger te voelen. Een vriendin van me was zwanger zonder dat ze het wist, en ze was gewoon 5 keer ongesteld geworden en daarna hield het op toen was ze al 6 maanden zwanger. dan schrik je ook wel, ze heeft genees niet van haar zwangerschap kunnen genieten. Ik hoop voor jou dat je er optijd achter komt. Zodat je er wel van kan genieten. Ik hoop voor je dat het raak is.
hai hai ook ik ben gisteren een beetje ongi geworden bruin bloedverlies en buikpijn en vanmorgen ook maar een klein beetje vreemde kleur bloed ook en mn temp was vanmorgen nog steeds hoog 37'1 terwijl dat toch naar beneden hoort te gaan als je ongi word snap er niksmeer van,mijn gevoel zegt nog steeds je bent zwanger maar is dus afwachten of het doorzet of niet en in de gaten houden hoe de bloeding zich voorzet maar wat ik me dus afvraag hoort de temp zo te blijven of moet ie dalen liefs kaley
hai ben ik weer even sorry was wat vergeten ?? ben 2 dg te vroeg ongi geworden moet het morgen pas worden en mn eisprong was 20 aug en sindsdien is mn temp 37'1 liefs kaley
hai Female vrijdagmorgen heb ik een test gedaan en die was negatief verlies wel bloed maar niet zoals anders en vanmorgen was mijn temp nog steeds 37'2 wanneer gaat dat naar beneden heb nu geen buikpijn meer af en toe steekjes onderin vandaag zou de dag zijn van mijn maanstonden dus ben 2 dg te vroeg maar wie kan me vertellen hoe het zit met die temperaturen ??? liefs kaley
hoi kaley, het is inderdaad zo dat na je eisprong je temp. weer stijgt... als je zwanger bent blijft de temp hoog, als je ongesteld wordt gaat je temp vlak daarvoor omhoog..... ik heb eigenlijk nog niet gehoord dat het ook wel gebeurd dat je ongi wordt en toch een hoge temp houdt?!?! maar als je vrijdag negatief getest hebt.... HCG hormoon stijgt iedere 2 dagen he... dus je zou nu al kunnen testen.... het kan natuurlijk zo zijn dat je pas laat positief test... en als het negatief blijkt, heb je iig de duidelijkheid.. heb je nog een testje in huis? liefs female
hey female nee jammer genoeg geen test meer in huis en mn ongi is ook alweer over en heb nu ontzetten pijn in mn rug rechts wat dit nu weer is hahaha misschien zegt mn lichaam wel hohoho tot hier en niet verder of ik heb iets anders er ineens bij gekregen kan ook nog al zou ik niet weten wat mijn temp was vanmorgen 36'9 dus nog niet erg laag ook en vanmiddag weer 37'3 snap jij het nog hahahah liefs kaley
ik heb het ook gehad. Ik wist niet eens dat ik zwanger was, omdat ik ongi was geworden. had wel een positieve test 3 dagen voor mijn ongi , maar dacht dat is niks meer nu heh. met 7 weken kreeg ik een mk, en toen na 1 week ging het lampje pas branden. alles kan dus
Eh...de temp gaat toch vlak voor je menstruatie (Op de dag van) OMLAAG!? Niet omhoog. Het hormoon progesteron wordt afgescheiden door de eierstokken na een ovulatie. Dat hormoon zorgt er ook voor dat je temp omhoog gaat. Wanneer een ei niet bevrucht wordt wordt de afscheiding van progestoron stop gezet en daardoor daalt je temp weer en wordt je dus ongesteld. Blijft je temp hoog ondanks dat je ongesteld bent geworden ben je waarschijnlijk zwanger. Of je hebt een griepje onder de leden
hai gerrina en Female nee griepje heb ik niet ben vanmorgen mn urine laten testen op ontsteking uitslag was negatief dus geen ontstekingen ...dus afwachten maar wacht tot het weekend maar af wat er verder nog gebeurt of gaat komen en dan volgende week maar nog eens een test doen liefs kaley