Ik weet niet of ik het me verbeeld, maar heb net een licht streepje geplast ondanks dat ik mijn menstruatie net gehad heb? Ik voelde me zo anders vandaar dat ik toch nog een testje heb gedaan. Mijn menstruatie kwam wel eerder dan verwacht maar was toch echt wel een menstruatie?? Zien jullie ook wat? Of ben ik nu gek?
Ik zie inderdaad wel een streepje, echter heb ik met deze testen 2 keer foutief positief getest. Ik hoor dat deze testen dat vaker hebben.
Met de gewone predictor? Zo ziet ie er nu uit.. Ik snap er niks van.. Kan vals positief ook zo duidelijk zijn? Hier jn mijn handen is het een overduidelijke streep
Dit is niet de early! Ik weet dat die niet betrouwbaar is. Bij de meiden die vals positief testen, was het streepje ook echt goed zichtbaar?? Als ik weer kan plassen doe ik een digitale! Mijn menstruatie was 3 dagen...
Als je met een andere ook een streepje hebt dan kan het 2 dingen zijn. Of je bent wel zwanger geweest maar het is geen plakbeebje geweest of je bent gewoon nog zwanger en hebt gewoon een korte bloeding gehad. Mocht je met de volgende ook positief testen dan zou ik eens naar de HA gaan om bloed te laten prikken.
Drie dagen is niet veel, als je normaal langer ongesteld bent , kan het maar zo kunnen dat je zwanger bent, spannend
Tja de gewone predictor doet het volgens meerdere wel gewoon goed. Heb je nog een andere test liggen toevallig? Dan zou je die nog kunnen doen? Of inderdaad de digitale. Ik duim voor je!
De digitale zegt niet zwanger... Heb daarna nog een predictor gedaan en die geeft hetzelfde streepje.. Deze foto direct gemaakt na het testen dus de bovenste is nog niet opgedroogd ...
Het is misschien te vroeg voor de digitale. Ik zou de digitale sowieso met ochtendurine doen. Misschien over 2 dagen nog eens proberen ?
Spannend Lotus! Ik zie het streepje er ook duidelijk staan. Even wat anders. Ik lees dat zo vaak he dat mensen bij voorbaat een test van Predictor al niet serieus nemen, vind dat echt zo irritant om te lezen. Dat mannen er streepjes op plaste of kraanwater zwanger was, damn, hoe lang was dat al geleden, want ik lees dat verhaal namelijk al jaaaaren!! Misschien was die lading testen gewoon verkeerd, want als ze echt zo slecht zouden zijn dan lagen ze nu niet meer in de schappen. De Z&K geeft ook valse strepen, want ja DAT heb ik zelf meegemaakt maar daar zeurt niemand om als je met zo'n test aan komt zetten.... zo dat moest er even uit!
klopt idd van zwanger en kids. heb er 6! super duidelijke strepen op gehad binnen een minuut, maar grijs... was zeker niet zwanger *getest met action maar goed, ik test altijd met 2 merken, voor de zekerheid
Ik heb toen ook nog een KV en een CB digi er tegenaan gegooid maar die waren toen beide wel negatief Dus ja, ik kies daarom niet meer voor Z&K
Ja.. Als het zo is dan moet daar wel echt wat tegen gedaan worden! Ik heb de streep nog wat duidelijker op de foto gekregen.. Kan bijna niet geloven dat vals zo duidelijk is? In het echt nog duidelijker want op de foto zetten is zo lastig!
De twee testen opgedroogd: Deze zijn overigens op verschillende momenten vandaag met verschillende urine gedaan. Dat zou toch wel heel toevallig zijn dat ze beide dit resultaat geven?