Menstruatie gehad, toch zwanger???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lotus87, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zie de streep heel goed. Ik zelf test altijd prima met de action en kruitvat. Z& kids en 123 testen waren altijd drama bij mij, dus hiet nog eentje die er geen fan van is :)

En ik hrb nog nooit een voorgedrukte of een valse test gehad van de action . 2 x positieve test en de rest echt omo wit en ik heb er heel wat versleten :D

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ze zijn wel heel duidelijk vind ik, dus ik ben benieuwd! Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat dit valse streepjes zijn...

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Spannend hoor, heb je nog opnieuw getest vandaag toevallig?

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je zou even een dag of twee kunnen wachten en dan nog eens testen.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zou een andere test doen! Succes

6. Lotus87

Lotus87 Actief lid

15 aug 2014
    104
    0
    16
    Nou, zojuist een kruidvat gedaan die niks aangeeft.. Wat belachelijk die predictor. Zo'n duidelijke streep op beide testen! Waar reageert predictor dan op??? Ik ben echt woest..

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

A nee, balen!!

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Dat is ook raar! Wat balen zeg!!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Raar he dat het nu waarschijnlijk weer hetzelfde geval is! ;)

Had het echter nooit verwacht van de gewone Predictor. De Early is echt bagger.

Maar goed, als jij dat liever niet wilt lezen (en klaarblijkelijk liever ook niet hebt dat men slecht spreekt over de Predictor), dan geef jij dus liever iedereen valse hoop? Want dat doe je eigenlijk als je de negatieve kanten van een bepaald merk test niet aangeeft!
    Dan lees ik dus liever de waarheid over die Predictortesten!
    En helaas, het is al heel lang zo dat die Early valse streepjes geeft. Dus van een verkeerde lading is absoluut geen sprake.

TS: balen zeg! Ik zou bijna zeggen: klacht indienen bij Predictor.
    :x:(
    Want alleen Predictor geeft een streepje. De digitale zegt: niet zwanger en Kruidvat dus ook.

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Misschien heel dom hoor,maar je schrijft dat je je menstruatie net hebt gehad.Kan het dan niet zijn dat deze op een eisprong reageert?Ik heb het zelf nooit meegemaakt,maar ik lees het hier regelmatig.

Deel Deze Pagina