We zijn al dik 1, 5 jaar bezig....en nu maar weer is met testjes begonnen, nu zondag al een licht streepje, en vandaag net zo donker als eergister en dinsdag....nog langer wachten? Ik word het geklus een beetje zat na 1, 5 jaar gelukkig hebben we al een kleine man van 2, 5 maar een broertje of zusje zou zo gezellig zijn!
Hmm zie hier nog niet een positieve tussen zitten . Op hoeveelste dag zit je nu en heb je een regelmatige cyclus?? Misschien een idee om te temperaturen ? Zijn jullie al naar de huisarts/ gyn geweest?
Ik vibd allee doe van vanmorgen en gistermorgen positief.. maar aan de andere kant zijn ze nog niet donkerder dan de teststreep dus misschien toch pas morgen je ei??
Het lijkt alsof ze wel aflopen.. die eerste op de woensdag lijkt het donkerst.. Misschien morgen nog ff testen en kijken wat er gebeurd? Hij kan volgens mij nog donkerder.. Wat vervelend dat jullie zo lang geduld moeten hebben! Hopelijk komt daar snel verandering in
Vandaag precies 2 weken. Ik heb een rare ongestelheid en cyclus. Heel zwaar voor een dag dan ga ik echt kapot vd buikpijn en duizelig kan ook de straat niet op zo erg. en cyclus van soms 26 soms 30 dgn....ga straks maar weer eens testen mss toch nog donkerder te krijgen. Tis echt heel irritant dat het elke x niet lukt. Heb altijd gezegt dat ik de medische kant niet op ga. Maar wil wel dat mn man zich laat nakijken. Ze hebben wel al eerder mn baarmoeder bekeken via echo maar daar waren geen rare dingen op te zien.
Oh waarom wil je de medische kant niet op, misschien is het maar iets heel kleins waarbij je net even een stapje geholpen moet worden. Elke maand die teleurstelling is ook niet bevorderlijk lijkt mij?
Dat is het zeker niet XMoonlightX het worden van die "moetertjes" waar je op een gegeven moment helemaal klaar mee bent. Medisch bedoel ik meer, hormonen spuiten en ziekenhuis in ziekenhuis uit. Ik heb met mijn man afgesproken dat als het dit jaar niet meer lukt dat we dan toch eens een afspraak gaan maken met de dokter om te kijken wat er mogelijk is, dit is elke maand echt behoorlijk verdrietig daarom ben ik deze maand maar eens met de sticks begonnen, dat ging vorige x dus wel goed (na 9 maanden zwanger na het stoppen met de pil). Maar ja nu dus al 1,5 jaar geen pil, en niet zwanger