weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ben voor anderhalve week terug ongesteld geweest. Nu slik ik weer gewoon de pil, ben het misschien 1 of 2 dagen vergeten, maar ben al een paar dagen donker bruin bloed aan het verliezen (slierten) en nu is het ineens helder rood. Ben ik nu gewoon ongesteld of hoe zit het? Het voelt wel als ongesteld zijn. Ben wel vaker de pil een keertje vergeten, maar dan pak ik die de dag erna gewoon weer en heb nooit ergens last van gehad.. en nu ineens wel.. Is dit spotting, moet ik nu weer een stopweek inlassen? Iemand een idee?
hou het even in de gaten, heb je kans op zwangerschap?? En anders kun je ook altijd even een uitstrijkje laten maken voor de zekerheid. In principe behoor je geen tussentijdse bloeding te hebben, maar het zou kunnen door de pil. Ikzelf heb het echter nog nooit gehad.
nee heb voor zover ik weet geen kans op zwangerschap. Heb wel eens gehoord van spotting, maar dat moet toch na een paar dagen weer weg zijn.. heb het al vanaf vrijdag ofzo.. dus het leek me nu ik de rest van de pil wel op tijd geslikt heb dat het weg moet zijn.. maar nu wordt het dus helder rood ipv donkerbruin..
Sinds de bevalling van mijn zoon heb ik het ook, loop ervoor bij een gyn en heb er meerdere onderzoeken voor gehad. Mijn gyn zei dat het eigenlijk niet hoort, maar dat vrouwen die bevallen zijn er wel vaker last van hebben zonder dat er een onderliggende reden voor is... Het is alleen gruwelijk irritant
Hier ook.. eerst mirena gehad, was ik 3 dagen 'schoon' rest continu vloeien... Toen eruit laten halen, en de pil.. Nu EINDELIJK, maand 6! wel schoon.. Alleen na sex wel weer wat bloed (en zovaak heb ik dat nu niet vanwege de rug).. ZO irritant..
komt denk ik ook door onregelmatig slikken van je pil hoor... Gewoon doorslikken en de stopweek afwachten en dan als je weer begint moet het wel weggaan lijkt mij
nu vanmorgen eigenlijk bijna niets verloren.. Dan zal het misschien daar wel aan liggen.. nouja we wachten gewoon af...
is ook logisch natuurlijk als jij de pil niet goed slikt weet je lichaam niet meer wat het moet doen...
Zou eerst goed om de pil denken.. Kan zijn dat je daarna nog een paar maanden tussentijds vloeit (zoals ik)... Ik heb een korte tijd geleden (v)mk gehad, en die maand erop continu ongesteld, ondanks de pil.. En nu deze maand niets, behalve tijdens het vrijen
Vind het raar, ben het misschien zeg 2 keer vergeten. Voor de rest slik ik de pil echt optijd... Snap er niets van. Gister was het zo goed als over, en nu vanmorgen weer bloed met afvegen. Dacht nog oh nee he ben ik de pil gister toch weer vergeten, maar ging kijken op de strip en heb hem gister toch wel gepakt. Dus snap niet waar dat bloedverlies nu van komt. Kan toch niet zijn van de pil die ik vorige week vergeten ben.. Ben nu al bijna een week bloed aan het verliezen..