Ongeveer 8 weken en van de trap gevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lientje, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben vanmiddag van de trap gevallen. Echt hard. Ik ben 8 weken zwanger en vraag me af of het dan al kwaad kan. Wie heeft dit ook gehad, en is het goed of slecht afgelopen?

2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    helaas meis,ik kan je niet helpen.Maar voorzover ik weet zit je baarmoeder met je kindje nog veilig achter je schaambot.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik ben rond diezelfde periode vreselijk hard gevallen in de tuin. Ik schoof uit op het hout waar wat algen ofzo op zitten en t had n beetje geregend.
    Ik ben schuin op mn been gevallen en heb nog weken met een ERG grote blauwe plek gelopen.
    Ben trouwens bij mn eerste zwangerschap ook n aantal treden naar beneden gevallen. Viel heel erg mee maar ik schrok me dood!
    Maar je ziet het ik ben nu ondanks die harde klap nog steeds zwanger en alles gaat goed.
    Ze zeggen ook dat je je rond deze tijd geen zorgen hoeft te maken over die dingen. Je baby zit lekker veilig in je buik in het vrucht water en word nauwelijks heen en weer geschud door de klap die je maakt.
    Als je verder bent en je valt op je buik dan is het een ander verhaal.

4. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    geen zorgen,

Ik heb het bij de vorige zwangerschap ook gehad, en het kan geen kwaad...
    Het kindje zit veilig in je buik en kan er nog geen schade aan ondervinden

Groetjes Catheleine

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ben ook in week 8 van boven naar beneden van de trap af gevallen had ook een bloeding en gelukkig niks aan de hand !
    je kindje zit idd te goed ingepakt ! en bij twijfel ff vk bellen ook al kunnen ze weinig voor je doen nu je nog niet zo ver bent ...

Deel Deze Pagina