Hoi! Haha misschien een stomme vraag, maar hoeveel drop mag je tijdens je zwangerschap? Ik weet dat het met mate moet maar ik ben altijd een dropverslaafde geweest Ik eet denk 1,5 zak per week.. Is dat te veel? Hihi
Hallo, Hier geen drop verslaafde maar kreeg er zo een zin in met mijn zwangerschap en heb er aan toegegeven. Met mate natuurlijk. Als die 1,5 zak maar niet in een dag word gegeten natuurlijk. Ik denk persoonlijk dat t geen kwaad kan maar weet t niet zeker.
Herkenbaar probleem. Eet nu tijdens de zwangerschap gewoon drop zo n doos van venco per week denk ik en mijn bloeddruk blijft 80/120 dus gewoon goed. Maar je moet er wel mee uit kijken dat je bloeddruk niet hoger wordt dan hij normaal is. Als dat goed blijft zou ik zeggen geniet van je dropjes
Het is vooral oppassen met je bloeddruk, die kan namelijk omhoog schieten door te veel drop eten. Maakt dan ook niet uit of je zoute of zoete drop hebt. Denk dus niet dat het heel erg veel kwaad kan, zolang het maar met mate is.. Mijn bloeddruk (vooral onderdruk) is laag; 115/55. En dus eet ik aardig wat dropjes, omdat ik anders bijna flauwval..
Normaal eet ik af en toe drop maar nu met mijn zwangerschap heb ik er meer trek in. Thuis heb ik het sowieso niet liggen en op mijn werk ligt het voor het grijpen dus ja ik geef er aan toe. Maar mijn bloeddruk blijft ook laag en stabiel. Dus zo lang die 1,5 zak drop per week niet per dag wordt lijkt mij niks aan de hand
ik ben gek op zoute drop en eet ook heeeel veeel drop me bloeddruk is perfect in zw schap normaal altijd te laag. zolang het geen kiloos drop word is het.niet erg hier is ook zo 2 zakken leeg hoor zolang de rest goed is zou ik me niet druk maken
grappig, een paar weken geleden zat ik precies met dezelfde situatie Had mezelf op een heel streng drop-regime gezet Maar gelukkig wisten mensen hier op ZP me gerust te stellen: afentoe een dropje mag best Uiteindelijk een zak drop gekocht en die half leeggegeten, daarna was ik zoooo misselijk Terwijl ik normaal echt kan dooreten tot de bodem in zicht komt... Maargoed, sindsdien eet ik echt nog maar sporadisch drop, eigenlijk
Anderhalve zak is wel een béétje veel Maar een paar dropjes per dag kan best, zei mijn VK tenminste. Zolang je geen problemen hebt met je bloeddruk Het kan ook helpen als je last hebt van flauwte.
Tsja, zolang je bloeddruk goed blijft dan kan het gewoon. Dat is het enige wat slechter is aan drop, dat er glycerine in zit waarvan je bloeddruk kan stijgen. Maar sowieso is teveel snoepen natuurlijk niet goed.
Aah ben blij om te lezen dat er meer gelijk gestemden zijn! Ik eet nooit meer dan 1 of hooguit 2 handjes per dag.. Nog geen last van mn bloeddruk dus het zal vast wel goed komen en anders weet ik waar het aan ligt haha
Hahaha ja ken datBen zelf ook enorm verslaafd eraan en dan nog wel de zoute varianten....Drop kan wel kwaad als je een zak per dag gaat eten,als je het verspreid over de week kan het geen kwaad,een goede tip,koop een zak,pak er een klein beetje uit en laat je vent het verstoppen,anders blijf je pakken weet ik uit eigen ervaring
Ik eet ook veel dropjes, noot behoefte aan, nu wel.... Mijn bloeddruk is 110/60 bij de vorige zwangerschap nooit hoger geweest, dus ik blijf lekker eten (geen 30 per dag natuurlijk)