zoooo onzeker...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yvetje1982, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik ben morgen 6 weken zwanger van mijn derde kindje maar ik ben zooo onzeker. Herkennen mensen dit? Ik leef naar de echo. maar is nog zo ver... Hoop dat alles goed zit!
    Ik ken dit niet zo van mijn vorige zwangerschappen. Wel heb ik een miskraam gehad meer dan een jaar geleden..

2. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ja ik herken het, daardoor mocht ik al een echo bij 7 weken. Heb ook een nekplooimeting gedaan bij 12 weken, en een pretecho met 15 om alles te controleren omdat ik niet kon wachten tot 20 weken.. Dus als je je zorgen maakt, pretecho doen :) wel alleen erg duur helaas :( Maar ik zou het zo weer doen, heeft me erg gerust gesteld, was ook een verloskundige die hem deed.

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    ik was al aantr denken om de verloskundige te bellen en uit te leggen dat ik miskraam heb gehad en me erg druk maak.. Ik mag 17 december. dan ben ik 8 weken en 1 dag dus het is al vlugger dan normaal.. Probeer vanalles. Mezelf streng toespreken, afleiden, positief denken etc. maar blijft lastig/ bliujf mezelf lastig..;) Hormonen!! :)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik snap dat wel hoor, leef ook van echo tot echo maar doe om de zoveel weken ook een korte echo bij een echocentrum in de buurt, kost dan 30 Euro maar dan heb je je spruitje weer eventjes gezien en voelt gewoon fijner :D

Deel Deze Pagina