Hallo Ik ben nu 7dagen overtijd maar de test blijft negatief. Ik heb al een week voor nod last van rugpijn en menstruatiekrampen maar de menstruatie blijft uit. Moet ik nu contact opnemen met de huisarts? Of blijven wachten?
heej meid, ik zou inderdaad even contact opnemen met je huisarts voor een bloedtest! Kan het zijn dat je eisprong later is geweest dan je dacht? Dan kan je nod opschuiven maar 7 dagen is wel heel veel idd.
Tja hangt ervan af... Heb je een regelmatige cyclus of ben je nog aan het ontpillen? Als je een regelmatige cyclus hebt zou ik het nog even aankijken en dan de huisarts bellen. Maar als je bijvoorbeeld aan het ontpillen bent, kan het wel even duren voor je eerste menstruatie doorkomt...
Ik ben al een paar maanden van depil af en steeds een cyclus van 28 dagen. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen en verder kan.
ik zou gewoon bellen naar de huisarts! Dit is jou lijf en jij geeft aan dat het nu anders is als andere maanden. Spreek dat uit naar de huisarts en dan neemt hij je echt wel serieus hoor. Mocht hij dan zeggen dat het met ontpillen te maken heeft dan weet je dat tenminste.
Ik zou ook gewoon even bellen. Dan hoor je wel wat ze je aanraden! Succes, hopelijk hoor je snel dat je zwanger bent!!!
Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden. Aan de ene kant wel blij dan weet ik waar ik aan toe ben inplaats van te wachten i onzekerheid. Afgelopen 2keer had ik een cyclus van 28 dagen en dan nu van 36dagen is dat dan volgende maand weer?
Vervelend voor je! Hopelijk brengt de volgende ronde meer vreugde! Wist je maar hoe lang je volgende cyclus is he? Het kan alle kanten op denk ik... Misschien ovu-testjes gebruiken anders?
Je kunt het beste wel van je langste cyclus uitgaan. In jouw geval dus 36 dagen. En net als mijn voorgangster zegt: je zou vanaf dag 10 ovulatietestjes kunnen gebruiken om te zien wanneer je ei zal gaan springen. Tel bij een positieve ovutest 14 dagen op en je weet wanneer je ongeveer ongesteld zou moeten worden.
meid, ik heb een cyclus van 108 dagen gehad... weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil, maar je kan nooit zeker zijn van vorige keren... ik was voor mijn vorige zwangerschap gelijk regelmatig ongesteld, en met 2 maanden zwanger... ben nu in juni gestopt met de pil en heb alleen maar ellende! loop ziekenhuis in, ziekenhuis uit... je kan er nooit echt op vertrouwen denk ik! misschien ben je nog wel aan het ontpillen?? succes in ieder geval, liefs