wat voor symptomen hebben jullie in week 8?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bambi90, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambi90

bambi90 Niet meer actief

hallo dames!

ik ben erg benieuwd wat voor symptomen jullie
    hebben in week 8?
    ik heb nergens last van behalve dat ik snel moe ben.
    voor de rest helemaal niks geen misselijkheid of wat dan
    ook !

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoi Bambi

Ik weekje korter als jou maar ook bijna geen klachten. Inderdaad ook wat sneller moe (maar ook niet zo dat ik s'middags kan slapen) En verder wat ongi achtige kramp in mn buik af en toe maar verder ook niets..
    Vk zegt dat ik/wij moeten genieten en niet zo druk maken ;)
    Maar goed af en toe wat lichamelijke bevestiging van zw zijn zou prettig zijn toch?

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik ben een weekje verder maar ben ook best moe, heb al een paar keer over een middag dutje gedaan terwijl ik anders heel engergiek ben. Zo sta ik bijv. rond 9e op (dan word mijn dochtertje wakker) en sliep ik niet eerder dan een uur of 3 snachts.. Dat is tegenwoordig wel anders, ben nu blij als ik het al vol kan houden tot een uur of 10..

4. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Ik had toen en heb tot op de dag van vandaag nog helemaal geen enkele last gehad van kwaaltjes.
    Maar tijdens de zwangerschap van mijn dochter was ik de eerste 12 weken enorm moe.

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ben blij dat je geen klachten hebt!
    Ik ben ook alleen wat moe geweest, verder helemaal niets.
    In het begin maakte me dat onzeker, maar nu prijs ik mezelf gelukkig.

6. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 7,5 week en ben moe, vaak naar de wc en regelmatig pijn aan mijn boobs, vooral als ik 's avonds mn bh uitdoe ;( Alsof ze op de grond vallen ;)
    Maar ik klaag niet, dat is mijn bevestiging dat we zwanger zijn, ik controleer zelfs door de dag of ze nog pijnlijk zijn (als ik ze niet voel), erg he ;)

7. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg

haha dat heb ik dus ook dat gevoel als ik me bh savonds uit doe....dacht dat het tussen me oren zat aangezien ze volgens mij nog niet echt dikker of volle zijn geworden;)

dat af en toe voelen of ze nog zeer doen doe ik ook,ben gelukkig niet de enigste:p

Deel Deze Pagina