Hoi dames, Ik ben een beetje ongerust, ik ben nu 14 weken en heb een beetje slijm verloren... Moet ik me zorgen maken? Liefs Jeanney
Nou nee, dit is letterlijk slijm.... Wat nu? Volgens mij is dat nie normaal in zo'n vroege stadium....Of heb ik het mis.... Jeanney
Het is niet midden in de nacht, en het is niet 's avonds laat. Lijkt me prima om nu te bellen dan toch? En anders wacht je tot morgenochtend, maar als je nu onzeker bent dan duurt de avond/nacht best lang
volgens mij is het gewoon afscheiding ik heb dat zo nu en dan ook verloren slijm en heb me er nog nooit zorgen om gemaakt en als je dat wel doet gewoon bellen daar zijn ze voor
Het is geen afsheiding, dit was duidelijk slijm..(afscheiding is volgens mij waterig en deze kon ik duidelijk vastpakken en kijken..) Dit herken ik van me vorige zwangerschappen....En omdat ik sinds gister wat krampen heb maak ik me wel een beetje zorgen.. Ik heb net me VK gebeld en kan vanavond nog om 19.00 uur terecht.... Liefs Jeanney
ik ben ook van die slijmproppen verloren dat ik nog niet zover was en het kan geen kwaad. Ze zeggen dat het normaal is.
Ik verlies ook al de hele zwangerschap door afscheiding die af en toe echt dikker is dan normaal, heel smerig verhaal, haha. Maar ik vind sowieso als je echt ergens onzeker over bent: bellen! Daar zijn ze voor en dat vinden ze ook helemaal niet gek of erg. Zolang je maar niet belt bij elke scheet die dwars zit Wat zeiden ze?
ja dat vast pakken en kijken dat kan ik dus ook elke keer en toch bleek het gewoon afscheiding te zijn mja succes vanavond
Heb het ook gewoon. Ik denk dat dat gewoon normaal is hoor. Afscheiding hoeft niet altijd waterig te zijn, kan ook gewoon slijm zijn.
Ben inmiddels weer thuis, was inderdaad slijm, had nog wat verloren en liet het aan de VK zien, maar ze zei dat het wel kan..Met baby is alles goed. Heb het hartje gehoord en hoorde beeb ook schoppen..Verder zei ze dat ik wel meer rust moet nemen, gezien het feit dat ik, toen ik daar kwam me buik hard aanvoelde.... Ze zei dat ze nu niks kunnen doen, moet gewoon afwachten en veel rust nemen... Liefs Jeanney