hoelang duurde het bij jou na miskraam om opnieuw zwanger te

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door assiahannouf, 26 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assiahannouf

    2 okt 2005
    79
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    Ik heb ongeveer bijna 2 mnd geleden een miskraam gehad en ben sindsdien bezig om opnieuw zwanger te worden.Mijn man wilde er eerst mee wachten maar nu zijn we het erover eens dat we snel zwanger moeten worden.
    Ik ben nog steeds niet ongi geworden en heb net een test gedaan en het was negatief.(niet zwanger)!!!!!!!
    dat is zo balen..
    Ik heb al baby spulletjes en ben bezig met kopen en heb ook een babykamer, nog niet in elkaar gezet natuurlijk.
    Maar ik vraag me af of er nog meer vrouwen zijn die miskraam hebben gehad en hoelang het bij hun duurde voordat ze weer zwanger waren??????
     
  2. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Het kan wel een jaar duren. Het kan natuurlijk ook sneller gaan, maar bij mij duurde het een jaar.
    Weet je man nu dat hij bezig is met een kindje verwekken? Hiervoor vertelde je dat hij dat niet wist (gaatje in condoom), want het is natuurlijk wel belangrijk dat jullie hier allebei voor gaan. Ook in het belang van jullie kindje natuurlijk. ;)
    Succes!
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik ben 2 keer achter elkaar meteen weer zwanger geraakt na me miskraam 1ste keer ging wederom fout de 2 keer daar moek nog een paar daagies en kan ik me meissie in me armen sluiten
    dus dat is erg verschillend

    succes debbie
     
  4. assiahannouf

    2 okt 2005
    79
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    Ik en mijn man hebben erover gepraat en heb hem alles verteld en hij vatte het wel goed op want hij begrijpt hoe moeilijk het is voor mij..
    We hebben besloten om het opnieuw te proberen.alleen zijn we heeel erg bang dat het straks weer misgaat.Dat is mijn grootste angst nu.
    Ik zou het niet aankunnen om opnieuw alles mee te maken.
     
  5. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik heb 2 maand geleden een miskraam gehad en ben nu weer zwanger! jippie. maar het kan natuurlijk ook langer duren. het ligt eraan hoelang je lichaam moet herstellen. maar ik hoop ook dat het bij mij nu ook goed gaat. als ik de 12 weken maar heb dan ga ik pas genieten.
     
  6. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    nou en heb je de duivels of zwanger????????

    ik hoop voor je dat je snel weer zwanger wordt dan en dat het goed gaat en echt van gaat genieten.
     
  7. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hoi,

    Ik wil je alleszins succes wensen met het zo snel mogelijk weer zwanger worden! Ik weet hoe moeilijk het is om erop te wachten en dan zeeeeker als iedereen zegt dat je er niet mag aan denken... alsof dat lukt.

    Succes
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap werdt ik na een maand of twee weer voor het eerst ongesteld. Dat is ook de enige keer geweest, want in het cyclus daarna ben ik weer zwanger geraakt!!

    Wel zijn twee van die zwangerschappen zo dicht op elkaar een heftig iets voor je lichaam. Van de eerste zwangerschap had mijn lichaam al een zware klap gehad en nu kom ik mezelf wel wat tegen. Dus denk je daar ook een beetjeom?
     
  9. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Toen ik net iets met mijn vriend had raakte ik gelijk zwanger (binnen 1 maand!!)
    Helaas kreeg ik bij 9 weken een miskraam.
    We wilde heel graag een kindje en na 13 maanden was ik pas weer zwanger. Dus het kan best even duren. Je lichaam moet ook weer helemaal herstellen.

    Succes meis!
     

Deel Deze Pagina