Hoi.. Ik ben nu 35,5 week zwanger. En had een vraagje. Ik heb nu al een paar keer s'ochtends gehad dat ik met een menstruatie achtig gevoel wakker wordt in mijn onderrug. Nu heb ik ook wat last van BI. dus vroeg me af kan het ook van de BI komen. Kleine moet natuurlijk wel nog ffkes blijven zitten Verder heb ik bij de vk al wel meerdere keren aangegeven dat ik vrij veel harde buiken heb die vervelend en soms regelmatig zijn maar dat is ook al een paar weken dus zijn gewoon voorweeen verwacht ik (3de kindje) Kan dat dan dus van BI komen.. of hoort het bij het voorwerk? die nu dus weer vroeger begint. (heb wel bij de oudste 2 ook veel voorwerk gehad hoor) Blaasontsteking is afgelopen maandag na gekeken dat is het niet. alvast bedankt voor t antwoord.
Hallo, Waarschijnlijk is het voorwerk! Dit betekent niet dat de kleine eerder komt. Menstruatieachtige pijnen worden veroorzaakt door het oprekken van het onderste deel van de baarmoeder vaak doordat het hoofdje indaalt en dit deel oprekt. Goed dat je je urine hebt gecontroleerd! Ik verwacht niet dat het van je bekken afkomsitg is maar je kan voor de zekerheid langs de fysio! Imke
Ok. nou dan houd ik t wel op voorwerk. Ik heb al cesartherapie maar meestal werkt t niet zo lang meer. helaas... Als t erger wordt ga ik wel weer. maar ben blij dat t dan dus niet eerder hoeft te komen. want daar ging ik me een btje sorgen over maken. over indalen denk ik toevallig ook dat de kleine daar nu wel mee bezig is. was maandag nog beweegbaar boven t bekken..maar voel sinds vandaag ook druk op mijn stuit zeg maar. dus net of t wel strakker het bekken in zakt. kan er naast zitten. maar dat hoor ik maandag dan wel weer. iig bedankt voor t snelle antwoord en de geruststelling.