Hallo dames, weet er iemand van jullie wanneer men een cycus over slaat of de stand van de baarmoeder in die tijd verandert? Hoe zit het dan met de afscheiding? Krijgt men dan überhaupt een verandering in de afscheiding in die tijd? Alvast dank!
Ik sla meestal ook een aantal cyclussen over, en mijn afscheiding is heel wisselend. Dan weer slijmerig dan weer wat droger, aantal weken later weer slijmerig, sorry voor de details Snap er zelf ook niks van. De stand van de baarmoeder weet ik niet..
Kan je een cyclus over slaan? ik heb wel ervaring met lange cyclussen van bijvoorbeeld 2 maanden, maar sla dan niets over naar mijn idee. Soms zit mijn baarmoedermond dan hoger en denk ik dat mn ei eraan komt, maar dan gebeurt er verder niets. Soms zakt hij weer en gaat later weer omhoog. Afscheiding weet ik niet, wisselt ook wel.
volgens de ha kan een vrouw 2 x per jaar een afwijkende cyclus hebben. wij zijn nu al meer dan een jaar bezig met zwanger worden en zit altijd op dag 35 vandaag zit ik op dag 48! en zw testen zijn negatief. moet van de ha wachten tot volgende nod, van mijn baarmoederstand weet ik niets heb wek mega veek afscheiding gehad gewoon waterig en bij het opdrogen werd het wit. Is nu minder geworden, nu krijg ik weer zeurende pijn in mijn onderrug dus wie weet komt mijn ongi er aan of hopelijk een bevrucht ei