Teunisbloem olie werkt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nic78, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic78

Nic78 Lid

26 okt 2013
    36
    0
    0
    Zuid Holland
    Wil deze tip graag met jullie delen! Naast dat ik er echt een blijer mens met minder PMS verschijnselen van ben geworden ben ik overtuigd dat het ons een flink handje heeft geholpen!! :D
    Wij zijn na onze dochter van 2007 sinds 2009 bezig en in aug 2013 gestopt met roken en elke dag trouw aan de teunisbloemolie capsules van het Kruidvat.....en wat denk je in oktober was het raak! Helaas eind nov een miskraam, wel direct mijn oude cyclus op 28 dagen terug (ook door de teunisbloem!) heb bij eerdere miskraam wel eens 7 weken moeten wachten op weer een gewone cyclus! En nu weer zwanger! Kan niet anders dat het zeker meegeholpen heeft!
    Ben benieuwd of er meer deze ervaring delen??

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier had het totaal geen effect. Ik geloof er niet zo in. Ik zou het bij jou eerder wijten aan het stoppen met roken, aangezien roken een negatief effect kan hebben op je cyclus en de kwaliteit van je eicellen.

Het op gang komen van je cyclus na een miskraam heeft vaak te maken met hoe snel het zwangerschapshormoon uit je lichaam is. Dat kun je niet beinvloeden door teunisbloemolie te gebruiken.

Maar als jij je er goed bij voelt, moet je het zeker gebruiken! ;)

3. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Hier had het ook geen effect helaas :( wel zwanger geworden, in een ronde van vier maanden. Dus geen kortere cyclussen erdoor..

Deel Deze Pagina