Net zwanger en nu al last van mijn bekken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Netje14, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Netje14

Netje14 Lid

20 aug 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben net 5 weken en 2 dagen zwanger van mijn 2e kindje en heb sinds gisteren last van mijn rechterlies/schaambeen en onderrug. Dit heb ik met mijn eerste zwangerschap ook gehad en toen had ik last van bekkeninstabiliteit. Maar dat was ongeveer vanaf de 30ste week. Ik heb een vrij heftige bevalling gehad, kindje zat vast in mijn bekken en er is een uur hard aan getrokken waardoor kindje en ik allebei behoorkijk uit model waren. Is allemaal wel weer goed gekomen hoor! Maar kan het daardoor komen dat ik nu alweer deze klachten heb?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Netje14,

het is inderdaad heel erg vroeg om nu al last te hebben van je bekken, maar goed, hormonen kunnen een grote impact hebben op je lijf. Ik zou het toch nog even aankijken voordat je bv bij een fysio aan de bel trekt. Het kan zijn dat het puur het wennen van je lijf aan de hormonen is en dat het na het eerste trimester wat beter gaat. Maar verslechtert het nu en heb je er veel last van; op tijd aan de bel trekken bij fysio of osteopaat. Je hebt toch een belaste voorgeschiedenis op dit vlak.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina