Voorweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Damie, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoe weet je wanneer je voorween heb?

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Tja, dat is lastig te zeggen. Ik twijfelde ook continu.. maar voorweëen komen heel onregelmatig en houden geen hele minuut aan. De VK zei dat zolang je twijfelde, de echt weëen nog niet waren begonnen..

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Als de weeen weer wegtrekken na verloop van tijd! en niet terugkomen

4. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Haha... Sorry hoor ik lach jou niet uit! Maar ik moest alleen even denken aan de gynaecoloog toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik was 34 weken zwanger en 's ochtends opgestaan met pijnlijke krampen die steeds maar weer terugkwamen.
    Maar ik ging die ochtend toch op controle dus ik dacht: dan kan ik mooi gelijk even vragen wat dat kan zijn!
    Dus die gyn gelijk: oh dat zijn oefenweeen! En ze stuurde me weer naar huis, zonder door te vragen of te checken of ik al ontsluiting had.
    Later had ik huilend mijn moeder aan de lijn: als dit oefenweeen zijn, hoeveel pijn doen echte weeen dan?
    En later die dag bleek dat ik dus aan het bevallen was en inmiddels 3 cm ontsluiting had.
    Dus als mensen zeggen: echte weeen herken je wel, dan denk ik toch altijd: nou... niet helemaal!

Deel Deze Pagina