Hoi dames, Ik zit op het wachtbankje en ik voel me de afgelopen dagen behoorlijk beroerd. Denk maar aan lichtelijk misselijk de hele dag, opvliegers, kurkdroge lippen, levendig dromen, veel plassen en heel moe maar ook last hebben van slapeloosheid. Ik heb tussen 5 en 7 DPO ook last gehad van lichte kramp + pijn in mijn onderrug. Heb vanochtend getest maar uiteraard negatief (veel te vroeg ook volgens mij). Door het hebben van PCOS twijfel ik echt aan alles wat ik voel (dit is de eerste ronde dat ik na de eisprong zoveel voel), met name omdat ik ook (nog) geen innestelingsbloeding heb gehad. Ik zit de hele tijd met het gevoel dat het niks wordt, terwijl ik wel veel hormonale klachten heb... Is mijn twijfel terecht of denken jullie dat ik nog even geduld moet hebben?
Je moet zeker nog geduld hebben, want 8 dpo is echt nog vroeg. Alles kan nog. Maar waar je ook last van kan hebben is van progesteron. Daar krijg je dezelfde soort klachten van. Ik zou over 3 dagen nog eens testen
Niet iedereen verliest bloed na een innesteling hè?! Nog even geduld (heel moeilijk…), zal voor je duimen
Hier ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad hoor dus zeker niets om je zorgen over te maken. Ik heb zo vaak gedacht dat ik zwanger was omdat ik van alles voelde maar dat bleek dan toch niet zo te zijn. En toen ik wel echt zwanger was, was het ook vrijwel elke keer weer anders.
4 zwangerschappen en nog nooit een innestelingsbloeding gehad. Volgens mij komt dat ook niet zo vaak voor hoor. Je zit nog erg ver voor je nod. Ik testte vanaf 10dpo 'pas' positief maar dan ook echt tuurstreepjes. Je zult nog even geduld moeten hebben helaas. Sterkte op het wachtbankje!
Gisterochtend heel licht positief getest, nu heel hard hopen dat het op zal lopen. Dankjewel nogmaals voor het reageren.
Wat leuk! Heb je een foto? Ik hou van foto’s van testen. Hoeveel dpo zit je nu? Mijn duimen draaien voor een mooie oploop