Menstruatie heftiger dooor hormonen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

    Inmiddels alweer dag 2 van mijn ongi :evil: bleehh,
    nu wilde ik even wat vragen:

    ik heb clomid 50, 100 en 150 mg gebruikt.
    Nu ben ik voor het eerst na 150 mg ongi en in tegenstelling tot de vorige keren
    is het echt super/mega heftig met name wat betreft krampen/buikpijn.
    Ik kan nauwelijks lopen, strompel een beetje door het huis. Vanacht ook veel pijn.

    Herkennen jullie dit?
     
  2. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.425
    116
    63
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Linda,

    Ik slik 50 mg clomid en dit was de 5e ronde en voor het eerst had ik hele erge last van mijn buik dat ik ook echt in bed moest liggen met een kruik. Verder qua bloed was ik het niet erger. Zou misschien wel kunnen hoe hoger de dosis hoe meer klachten. Vervelend beterschap!

    liefs vruchtje
     
  3. Niet meer actief

    Beterschap!
    En laat je lekker verwennen door je mannetje, en ik zou het niet weten, maar wou je alleen even beterschap wensen!

    Kus,
     
  4. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Nee! Mijn menstruaties zijn veel minder heftig dan toen ik de pil slikte.... veel korter en veel minder bloed, alleen wat gevoelig voordat ik ongesteld met worden. Mijn hoogste dosis clomid is 150mg.

    Vervelend dat het bij jou zo heftig is! Doe rustig aan en suc6!
     
  5. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.464
    472
    83
    Het kan wel, maar het hoeft niet. Doordat je Clomid gehad hebt, kan het zijn dat je baarmoederslijmvlies meer opgebouwd is en ook dikker was. En dat moet er allemaal toch weer uit als je ongi bent...

    Groetjes,
    Jippie
     
  6. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje eerst wat anders, het ziet er allemaal anders uit! Mooie site geworden.

    Maar wat ik wilde zeggen, misschien is het dan ook een beetje een goed teken........
     

Deel Deze Pagina