3de ronde clomid of meer.. en zwanger ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Stientje, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Gewoon even een vraagje ter info... is er iemand die na een derde ronde of meer met clomid zwanger geworden ? De gyn gaf me het idee dat mijn baarmoederslijmvlies nt echt geholpen werd met de clomid maar gaf me nog 1 kans ermee... nadien mt ik starten met menopur spuiten. Dus wie heeft een hoopje moed vr me en heeft bij 3de clomidronde of meer een positestje gehad ?
     
  2. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Stientje:
    Ik ben in de 3e ronde met clomid zwanger geraakt (helaas een miskraam). Kreeg de 1e ronde 50mg, 2e ronde 100mg en 3e ronde 150mg.....

    Succes hoor!
     
  3. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    dankje wel Chantje vr je antwoord ! De eitjes groeien bij mij wel op tempo met de clomid maar het slijmvlies wordt niet zo dik als het zou moeten !
    Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat jouw wens heel snel vervuld mag worden !
     
  4. mielenl

    mielenl VIP lid

    29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoi stientje, ik ben in de 6e ronde clomid zwanger geraakt!
    Eerst 4 rondes 50mg, toen 1 ronde niets vanwege een cyste, daarna 2 keer 100mg. Bij mij was m'n baarmoeder slijmvlies iedere keer (tenminste als ik kwam voor een echo) wel mooi dik....

    Ik hoop dat er bij jou binnenkort ook iets moois mag gebeuren!

    P.S. mijn gyn zei een keer dat van alle vrouwen die clomid gebruiken, 50% binnen 6 maanden zwanger is, en 85% binnnen een jaar. Dus ronde 3 kan makkelijk hoor!
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    He meis,
    Volgens mij kan je bij het lijstje in het topic (overzicht MMM) bij de zwangeren zien wie wat heeft ondernomen.
    Misschien kan je daar nog wat info weghalen.
    Elmo
     
  6. Chantje

    Chantje Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Oh, Stientje dat is vervelend!

    Hopelijk is spuiten niet nodig voor je en gaat jouw wens met de laatste keer clomid in vervulling!
     
  7. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje wel Mielenl ! Jouw verhaal geeft me weer een beetje moed ! Van harte gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap ! Lekker genieten hé !
    Dankje ook Chantje ! Ja zou fijn om zwanger te zijn en vd hormonenmeds af te zijn want ik heb er best veel last van. Ik wil liever ruilen met zwnangerhormoontjes ;)
    Ok dankje wel Elmo, ik ga daar ook nog even neuzen dan !
     
  8. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Stientje,

    Ik ben in de 3e ronde zwanger geraakt. Helaas is dat niet goed gegaan. Hopelijk wordt de 3e ronde voor jou ook scheepsrecht.

    liefs vruchtje
     
  9. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ik ben na de 5e ronde zwanger geworden.
    Heb rondes gehad met 100 mg.

    Hopelijk is het bij jou ook snel raak!

    Liefs, Corina
     
  10. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje wel vruchtje en corina !
    Ik hoop dat het vr jou ook heel snel mag lukken vruchtje !
    En corina gefeliciteerd... geeft weer beetje moed !
     
  11. Niet meer actief

    Bij mij is gelukkig 50 mg al wel genoeg.Nu alleen nog even afwachten of ik nu dan ook zwanger ben geraakt ... ben 1 dag overtijd namelijk...

    Ik hoop dat ik het je snel kan vertellen meid, maar ik heb idd wel eens gehoord dat mensen na een paar rondes clomid zwanger raken.

    Hopelijk zal dat bij jou ook het geval zijn meid!

    Kus,
     
  12. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje wel Pimpeloentje ! Spannend vr je ! Hopelijk is deze ronde met clomid a winner ! Heel veel succes ook voor jou !
     

Deel Deze Pagina