Ik heb al de hele tijd het gevoel dat ik zwanger bent ik heb enorm last van mn baarmoeder ( een ongi gevoel) moe hoofdpijn en voel me gewoon raar mijn baarmoedermond hangt laag Nu heb ik een test gehaald bij de DA. en toen ik na 3 minuten keek zag ik 1 paarze streep en daarna ook een streepje maar die was eerder wit dan roze. Ben ik nu zwanger? of is dit een teststreep? Ik hoef vrijdag pas ongesteld te worden
kun je een foto maken van de test? en een duidelijke streep of wazig? Neem hem anders mee naar de apotheek, dan kunnen ze het wel zien.... succes!
als ie nu weg is hoef je je niet druk te maken, de kans dat je dan wel zwanger bent is klein MAAR je hebt getest voor je NOD, dus het kan zijn dat er nog niet genoeg HCG in je urine zit, even geduldig wachten tot je overtijd bent dus
een wit streepje is een indrooglijntje toch? dat is in ieder geval mijn ervaring. het lijntje moet roze of blauw zijn (dezelfde kleur als de controlestreep)
meid gooi aub die testen van de DA weg en koop een andere zie mijn album ze hebben bij mij tot 4x toe 2 lijnen gegeven en volgens mij klopt er niks van die testen nou zit ik al 2 weken in onzekerheid en weet nog niks morgen naar de dokter voor een bloedtest volgensmij zitten daar gewoon voorgedrukte lijnen is en verschijnen die altijd suc-6 ermee
Dan zou het wel een teststreep of indroogstreepje zijn geweest maar wel raar dat dien u weer foetsie is. Maar ben natuurlijk ook veel te vroeg aan het testen geweest moet vrijdag ongesteld worden en het is nu pas dinsdag
ja dat vroege testen maakt zo 1 2 3 niet uit maar het zijn zulke rottesten ze lopen vol en de teststreep wordt meteen wit dan denk je he... dan de controlelijn dan wordt de test roze en dan is die witte lijn weer weg maar bij mij komt er dan een heeeeeeeeeel licht roze lijntje alleen die verdomt t om donkerder te worden of te verdwijnen hihi
Als je zwanger bent hoort je bmm heel hoog te staan ( in de meeste gevallen ) En voor je NOD getest? Je bent al heel wat dagen overtijd.
Ik ben juist heel tevreden over de testen van DA. Ik vind Predictor maar niks. Gaf negatief terwijl ik toch echt zwanger ben.
hey dit probleem heb ik dus ook een paar x gehad heb ook veel last van mijn buik er staat een druk op mijn buik en als ik doe testen lijkt het eerst of dat er een streepje komt te staan en dan daarna is die ineens weg. ik zou naar de dokter gaan ik heb het al na laten kijken maar de dokter weet niet wat er aan de hand is met me succes
Dan zullen die van de Da wel niet goed zijn Maar je kunt igg alleen maar rond je nod op de dag zelf of een dag ervoor testen dan kan die pas positief zijn . Dus ik wacht nog even tot morgen en dan koop ik wel een van de kruidvat nee mijn banner klopt even niet
Ik heb nu een matcare zwangerschapstest gedaan Ik moest eerst heel goed kijken of er wat stond maar ik zag toch echt een roze streepje en die werd steeds feller ( wel na de 3 minuten maar binnen de 10) zal het morgen nog eens met ochtendurine doen ik voel met btw nu ook best misselijk etc.
Had ik ook, dat ie pas na de 3 minuten echt donkerder werd. Maar ik ben toch echt zwanger! Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!