Menstruatie ineens te vroeg??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariloo, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Hallo Dames,

Jullie moeten me echt even helpen. Ik ben nieuw hier en heb zitten zoeken naar een soort gelijk verhaal, maar kon het helaas niet vinden.... sorry als dit al een keer geopend is door iemand.....

Ik ben nu zo'n 2 jaar gestopt met de pil. Mijn cyclus was altijd precies 28 dagen. Ik werd het echt op de dag af.

Laatste maand hebben mijn man en "geklust"... voor ons eerste kindje... De eerste ronde... Donderdag 5 aug was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dus ik moet het aankomende donderdag, 2 sept weer worden.

2 weken terug kreeg ik ineens hele gevoelige en opgezette borsten... nu heb ik dit altijd wel als ik mijn menstruatie moet krijgen, maar deze keer was dat wel erg vroeg.

Vorige week woensdag, 25 aug kreeg ik ineens roze afscheiding met een heeeeeel klein beetje rood erbij. De dagen erna had ik bruine afscheiding en nu, sinds vanmorgen, heb ik echt bloed... Ik ben dus eigenlijk 2 dagen eerder ongesteld geworden. Ik heb dit echt nog nooit gehad!!!

Wat zou dit kunnen zijn:(:(... het is wel heel toevallig dat nu we net bezig zijn dit ineens veranderd.
    Normaal heb ik ook ontzettende bruikkrampen de eerste dag, maar nu alleen lichte krampjes...

Alvast bedankt voor de reacties!!!!
    groetjes,
    Mariloo

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, ik zou het niet weten Mariloo, is wel heel erg toevallig dat nu ineens je ongi op een andere dag zou zijn. Misschien dat de damew met ervaring je wat meer advies kunnen geven? Of je kunt natuurlijk een test doen die al laat zien voor je NOD of je zwanger bent of niet? Succes ermee he meid!

3. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Hey Tooske!
    Bedankt voor je reactie!! Ja ik vind het ook echt zo toevallig... nooit te vroeg of te laat en nu ineens 2 dagen te vroeg.. en aangezien dit ook mijn eerste ronde is, heb ik me er ook nooit mee bezig gehouden..
    Ik denk dat ik gewoon donderdag maar ga afwachten en dan maar een test ga doen of zo..

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kun je ook doen, wat een spanning he, succes he meid :)

5. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Nou echt wel... en dit is nog maar de eerste keer voor mij... heb respect voor de dames die al zo lang bezig zijn!!! :)
    Bedankt Tooske voor je reactie!!

6. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hoi Mariloo,

Tja het klinkt een beetje als mijn verhaal, ik had dat ook en bij mij was het duidelijk innesteling. Alleen had ik geen echt rood bloed maar bleef het een beetje bij bruin verlies. Maar goed, om me heen heb ik de laatste maanden al heel veel verhalen gehoord dat sommige toch een bloeding krijgen en toch zwanger bleken te zijn. Nou meid, ontzettend spannend! Je zou inderdaad een kruidvat test kunnen doen (2v5 euro) die zijn redelijk snel met het ontdekken van HCG.

Succes en hou ons op de hoogte!

Groetjes Kelly

7. Nonnevot

Nonnevot Lid

10 sep 2009
    54
    0
    0
    Bij de kids werken
    Ergens in Nederland
    Ik heb precies hetzelfde gehad afgelopen maand.

Het was bij mij de 1e ronde zonder dat ik de pil slikte dus ging er eigenlijk vanuit dat ik gewoon nog netjes op 28 dagen ongesteld werd (ontpillen ?)

Maar ik voelde dan toch op 14 aug mijn eisprong. De dag dat het ook zo zou moeten zijn.
    Normaal gesproken (toen we voor ons 1e kindje gingen) zou ik dan 14 dagen later ongesteld moeten worden. 28 augustus dus.

Maar op maandag 23 augustus begon ik al bruin en lichtroze te verliezen. Heel minimaal maar wel een inlegkruisje nodig.
    Dat hield 2 dagen aan. Het kwam en ging weer weg. En op woensdag ochtend dag 26 werd ik vol ongesteld dat 3 dagen aan heeft gehouden.

Heel merkwaardig maar ik had al op internet gelezen dat je na je eisprong tussen de 10 en 17 dagen ongesteld kan worden.

Ik denk dat bij mij mijn lichaam wat van slag is omdat ik 2 dagen te vroeg was gestopt met de pil.
    Dus ben erg benieuwd wat deze maand gaat gebeuren.

Wel raar idd dat je 2 jaar lang 28 dagen hebt en nu opeens 26. Maar goed het kan toch !

8. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Hey Kelly1908!
    Bedankt voor je reactie! Ja het was echt een bloeding vanmorgen.. Vanaf woensdag eerst roze afscheiding... dat werd later bruin..
    Maar toen ik woensdag die roze afscheiding had, met dat beetje rood erin, schrok ik echt.. ik snapte er niets van.. het was afgelopen maand zoooo anders allemaal. Nou ja, het is afwachten denk ik maar.

En ik laat het nog even weten hoor!!
    gr,
    Mariloo

9. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    @Nonnevot
    Ja die pil doet wat met je hoor.
    Ik ben 14 jaar aan de pil geweest. Nu 2 jaar al bijna niet meer. Het het laatste jaar ook erg veel last van mijn mentsruatie steeds. Alleen was mijn menstruatie toch echt steeds precies op tijd. Echt een cylcus van 28 dagen.
    Week van te voren krijg ik al zere borsten, gaat mijn onderbuik al zeer doen, ben ontzettend snel geirriteerd :x...
    Afgelopen maand zijn we er dus echt mee begonnen.
    Ik had maandagavond 16 aug wat krampen in me onderbuik... dat kan mijn eisprong geweest zijn. Week later op woensdag dus die afscheiding.. ben op internet gaan zoeken en kan dus heel goed een innestelbloeding zijn. Maar volgens mij duurt dat geen 6 dagen. En heb je ook geen echt bloed.
    Nou ja, ik had ook niet verwacht dat het meteen de eerste keer ook zou lukken, maar het is allemaal zo raar deze keer haha...:D

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb EXACT hetzelfde!! altijd 28 dagen, heel grote gevoelige borsten en ik ben zelfs al een week spuugmisselijk. (en ook voor ons eerste rond ;) ) nauwelijks ongi krampen.

ik ben ook op dag 26 ongi geworden. maar ben echt niet zwanger hoor, ga er vanuit dat je ongi bent, deze rare cyclussen kunnen goed voorkomen.

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Herkenbaar dit! Ik ben dus ook altijd heel onregelmatig (behalve deze maand, maar goed) en al een hele tijd van de pil af. Twee maanden terug de eerste enigszins serieuze poging voor nr 2 en aan het eind van de maand ineens drie dagen eerder ongesteld. Dat is dus voor mij ook heel erg raar. Maar ik heb die andere 'kwalen' - die roze afscheiding etc - niet gehad.

Ik denk zelf eigenlijk dat het bij mij een vroege miskraam was. Omdat het zo vreemd is dat ik ineens veel eerder ongesteld was en teruggerekend wel precies op de goede dag geklust had. Maar ja, zeker weet je het niet.

Wel weet ik nog van toen we aan het klussen waren voor nr 1 ik ook in de eerste maanden van die rare dingen had als bruine afscheiding e.d. Daarna nooit meer gehad en daarvoor ook niet.

Kan je nagaan wat het met je doet...

12. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Hey Marieke!
    Bedankt voor je reactie!!! Ik begon al bang te worden dat er ineens nu iets mis zou zijn :(.
    Denk je dat ik nog een test moet doen donderdag of kunnen we gewoon door naar de volgende ronde :)
    gr, Mariloo

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk niet dat je nog hoeft te testen hoor, heb ik ook niet gedaan. de kans dat je nu nog zwanger bent is wel heel erg klein.

14. Marije1981

Marije1981 Actief lid

21 jun 2008
    105
    0
    0
    Fotograaf - Fine art en trouwfotografie
    Zwolle
    Hoi Mariloo,

ik denk een innestelingsbloeding! Had je ervoor ook heel kort heftige menstruatiekrampen / misselijk? Dat had ik met de innesteling.

15. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    @ Lindangel:
    Nou het lijkt er idd erg veel op ja.
    Volgens mij komt het ook omdat ik me er erg bewust van ben dat we nu bezig zijn. Moet ik dan aankomende maand maar minder doen denk ik... maar dat gaat vanzelf volgens mij ;)
    Zou het echt zoooo graag willen joh :) We gaan volgende maand trouwen en ik zou het zo graag willen om stiekem met zn 3tjes te trouwen...

16. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    @Marije:
    Tja ik ben toch bang dat het gewoon mn menstruatie is. En misschien ben ik er wel te veel mee bezig geweest in me hoofd waardoor me lichaam zo anders heeft gereageerd.
    Mocht het nou toch nog anders uitpakken dan horen jullie dat meteen natuurlijk hahahaha...

17. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina