Hai meiden, Ik had even een vraagje... 7 feb was mijn eerste dag...en 9 februari was mijn laatste dag van mijn periode zeg maar... Nu hebben mijn vriend (aanstaande man hihi) en ik het de 13e onveilig gedaan. Nu merk ik de laatste dagen veranderingen in en aan mijn lichaam. Zoals, steken links in mijn onderbuik, zeer gevoelige tepels..welke ook groter worden en lijken te veranderen van kleur... Ik voel me veel blijer als normaal...alsof ik de hele dag met een smile kan rondlopen. En sinds gister heb ik van die vlagen dat ik misselijk ben. Nu lijken het allemaal verschijnselen van een zwangerschap...maar ik kan het me haast niet voorstellen zo net na mijn periode. En dat die klachten al zoooo snel kunnen optreden. Nu zou ik rond 2 of 3 maart weer mijn periode moeten hebben.. Ik hoop van niet hahaha! Heeft iemand ervaring met hetzelfde secario als ik? Groetjes!!
Goh, lijkt me wel iets te vroeg, maar het kan altijd natuurlijk. Als je cyclus de 7de begon, dan lijkt me de 13de vrij vroeg voor je eisprong, maar elke vrouw is anders, en sperma blijft natuurlijk altijd een tijdje in je zitten. Na je eisprong duurt het toch nog een kleine week voordat je eitje helemaal naar beneden geraakt en zich in de baarmoeder wand heeft ingenestelt, toch op zijn minst 4 dagen. En pas dan begint je lichaam eigenlijk zwangerschapshormoon aan te maken. Dus ja, het lijkt me net iets te vroeg, tenzij je een heel vroege eisprong hebt gehad. Maar je kan het natuurlijk pas echt weten nadat je getest hebt natuurlijk. Die steken in je onderbuik, was dat één dag? Als het echt links zit, dan kan dat misschien wel je ovulatie zijn, sommige vrouwen kunnen dat voelen. Op dat moment ben je het meeste vruchtbaar, en sommige vrouwen gaan daar wel van stralen. Maar dan kan het ook nog steeds, want sperma van een gezonde man kan het gerust een drie dagen lang trekken... Afwachten en testen meid Succes!
@ syrse! Dank je voor je reactie! Tis idd zo dat het bij iedere vrouw anders verloopt...ii wacht maar gewoon af hihi dan zien we wel...zal wel ff een maand afzien zijn met bepaalde dingen niet eten..en misschien wel voor niets. Haha.