De laatste week is weer ingegaan en de spanning stijgt! Hebben jullie ook je NOD op 21 september, ik ben benieuwd naar julie kwaaltjes en hoop Zelf voel ik nog weinig, wel al sinds ei last van een drukkend gevoel in m'n buik/baarmoeder, maar dat had ik vorige maand ook. We wachten het dus weer af..
heey, ik heb mijn nod 22september heb af en toe wat steekjes en indd een wat drukkend gevoel maar verder kan ik nog niks bedenken.. wel veel geklust rond me ei en had ook wel het gevoel dat ik die gevoeld heb maarja af en toe heb je van die kwaaltjes dat ik denk zou het... maar je lichaam kan je ook zo voor de gek houden helaas! nu spannend het laatste weekje in voor ons is het nog ronde 3 verwacht het nog niet maar zou o zo leuk zijn .. dus benieuwd succes deze week! liefs selien.
Bij mij ligt het aan mijn LF, de ene keer is deze 14 de andere keer 16, dus mijn NOD is of 22 sept of 24 september... Ik heb alleen wel wat symptomen, maar probeer deze te onderdrukken. Meer omdat ik niet weer teleurgesteld wil worden. Al was het vorige ronde wel raak toen ik deze symptomen had, maar is het uitgemond in een vmk Ik duim dat het onze ronde word dames Prettymuffin, Hihi je hebt mooie pendels voor deze maand... Zie dat ik voor je september jongen heb gependeld...
Selina89 Bij jou ook spannend dus! Wat heb je nog meer voor kwaaltjes dan dat je toch een beetje hoop hebt? Kirzy Spannend! Jij ook succes! Infentem klopt ja! En jij hebt ook overdreven veel september pendels zie ik Wat voor symptonen heb je? Balen van je miskraam Hoevaak komen je pendels uit?
@prettymuffin dankje!! Heb wel wat kwaaltjes ook wat drukkend gevoel en krampen, net of nellie om de hoek komt. En vlagen misselijk van geuren. Maar wachten ''rustig'' af. Echt erg hoe je er mee bezig kan zijn en hoe je op je lichaam let. We zijn pas in ronde 1 dus misschien houd me lijf me wel voor de gek zoals ik op het forum wel meer lees. Nog even geduld....
nou prettymuffin ik zat toestraks op de wc en met het afvegen had ik een slijm achtig roze goedje (lekker vaag haha) in me wc papier en zit net in de innesteling periode dus hoop zo dat het iets is maarja dat dacht ik bij de andere rondes ook steeds bij elk kwaaltje hihi... vind leuk als we elkaar deze week op de hoogte houden en of het gelukt is natuurlijk
Mijn NOD is de 25e, mag dat ook? Ik voelde tot gisteren nog helemaal niks, maar vandaag de hele dag ongi gevoel, en soms wat steekjes in mijn eierstokken, ook met opstaan. T wordt steeds spannender!
Kirzy dat drukkende gevoel en krampjes klinkt echt heel bekend, al is het bij mij vandaag de hele dag weggeweest en is het pas net weer licht komen opzetten. Dat misselijk van geuren klinkt veelbelovend! Maar inderdaad ronde 1 kan erg lastig zijn, ik heb de eerste 6 rondes last gehad van elk mogelijke symptoon, heel vervelend Selina89 Oe spannend! Ik hoop dat het inderdaad de innesteling is geweest! Vlinder natuurlijk! Voor jou ook spannend dus!
Prettymuffin lijkt me inderdaad erg frustrerend en elke keer weer een teleurstelling. Ik zal voor je duimen.! En voor de rest natuurlijk ook
Ik heb een poll, maar leuke daarin is dat alleen de mensen waar het niet klopt het in vullen terwijl ik toch al 20 berichten heb gekregen dat het klopt Dus dat is meer dan de 6 die niet kloppen Welke symptomen?: * Gister 2x boven een bosje gehangen tijdens mijn werk * Zuurbranden * Hoofdpijn (Of ja een zwaar hoofd) * Behoefte aan melk (had ik vorige keer ook) * Ik ben misselijk, maar heb wel honger naar vette dingen en zoete dingen... Van sommige geuren ga ik kokhalzen... * Soms op eens heel duizelig (vooral lastig als je in de zorg werkt en bijna om valt in de douche) * Moe, moe, moe en toch niet goed kunnen slapen. * Menstruatie krampen/gevoel, alsof ik ieder moment ongi kan worden...
Bij het NOD forum hebben we een apart topic http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/377340-nod-lijst-16-t-m-30-september-2012-a-161.html. Losse NOD topics zijn niet toegestaan. Beheer Zwangerschapspagina.nl