Hey dames, Mijn miskraam is nog maar enkele dagen geleden begonnen... Maar ik wil toch zo snel mogelijk terug zwanger zijn, we proberen zo positief mogelijk te zijn door te denken "komaan we gaan er weer voor" Nu mijn vraag, Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor je weer zwanger was na een miskraam?
Hoe het anderen vergaat zegt niets over jou. Maar in principe kan je na een miskraam meteen weer zwanger worden.
Hoewel het niet zoveel zegt over je eigen situatie begrijp ik je vraag wel. Hier de derde ronde na de MA weer zwanger (maar met zwanger worden heb ik bij alle 3 m'n zwangerschappen ook niet zo veel moeite gehad). Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn.
Je zoektocht naar informatie is heel herkenbaar. Al vrees ik ook dat je er niet veel aan zult hebben. Bij mij was het zo dat ik beide keren na een maand of 7 opnieuw zwanger was. En dat waren twee 'succesvolle' zwangerschappen, waarvan de jongste zoon vandaag zijn eerste verjaardag viert. Ik wens jou toe dat je over een tijd ook zo'n speciale dag mag vieren. Voor nu veel sterkte gewenst.
Het zegt idd niks over jouw situatie, maar snap je vraag wel. Ik heb in juli een MA gehad en in oktober was ik weer zwanger (in de derde ronde dus). Helaas is dit in een MK geëindigd. Off topic: Tupp, gefeliciteerd met je zoon!
Tussen de eerste en tweede miskraam zat bijna anderhalf jaar, tussen de tweede miskraam en deze zwangerschap 5 maanden het kan alle kanten op meid maar hoop dat je gauw weer zwanger bent. Sterkte met het verlies en het verwerken!
Hoi, 1e zwangerschap : juni 2013 Miskraam bij 13,5 week, geen hartslag bij 11.5 week 2e zwangerschap : mei 2014 Miskraam bij 8 wkn, vruchtje gestopt met groeien rond 5,5wkn 3e zwangerschap: november 2014, vandaag positief getest Ook ik zeg erbij dat het niks over jou zegt. Sterkte, het is niet makkelijk. En veel succes natuurlijk!!
Ik weet wel dat iedereen verschillend is hoor. Ik ben gewoon iemand die graag veel opzoekt en weet dan. Snap je? Is misschien mijn manier van afleiding. Geen idee. Ik heb ook geen verwachtingen van hoe snel ik terug zwanger zal zijn.. Kga het gewoon laten komen...
Ik heb ook veel opgezocht naar mijn miskraam en las overal dat je extra vruchtbaar bent daarna omdat je lichaam nog staat ingesteld op zwangerschap en je dus extra veel baarmoederslijmvlies hebt etc.. Maar ik zij wel tegen mezelf hoop niet teveel want dan komt de klap extra hard aan als het niet zo snel gaat. Maar ik had geluk 3weken na de mk een eisprong 5 weken naar mk een positieve test.. en die zwangerschap gaat goed tot nu toe zie banner. Sterkte met het verwerken hoop voor je dat je snel een goede zwangerschap hebt.
Ik had eind juni miskraam met ruim 7 weken en 30 augustus testte ik weer positief na 2 menstruaties (die overigens niet normaal waren).
Hoi hoi, Wat ontzettend naar dat je een miskraam hebt gehad, hoeveel weken was je? Ik heb 9 november een miskraam gehad en ook wij zijn nu zo ver dat we er weer voor willen gaan. Het is ontzettend lastig, want de ovulatietesten zijn al meer dan een week positief, dus daar heb ik niks aan. Temperaturen deed ik niet en een eisprong heb ik ook nog nooit gevoeld. Ik vind het vervelend dat je niet weet waar je ongeveer in de cyclus bent. Ik hoop voor je dat het bij jou wat duidelijker zou zijn. Het lijkt me fijn om er samen over te kletsen..
Heel veel sterkte met je miskraam Ik heb 16 oktober een miskraam gehad en testte 07 november alweer postief. Was dus meteen aangeteld
Ik was 8 weken en 4 dagen... Ik weet ook nooit waar ik in mijn cyclus zit, dus werkte ik ook met ovulatietesten en was het een beetje gokken. Hopelijk snel een mooie zwangerschap bij jullie!
Aan mij heb je weinig als je geruststelling zoekt... Zie onderschrift... Als je 1 Mk hebt gehad dan is de kans volgens mij groot dat het de volgende keer gewoon goed gaat. Daarna neemt die kans bij iedere Mk af, even grofweg gezegd.
Ja lang verhaal. Is niets mis met mij en m'n man. Sam is geboren door een GBS infectie in de placenta. Kortom het lijkt domme pech steeds.
Herkenbaar van het opzoeken....ik maak mezelf soms gek. Ik heb 15 november een vroege miskraam gehad. Ik probeer het van me af te zetten maar het lukt me slecht..