schildklier en onvruchtbaar!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door soura, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    dag dames,

Na zoeken op het forum vond ik geen topic over schildklier patienten die ook nog onvruchtbaar zijn!

Ik ben nu al slechts 25 maanden bezig na mijn eerste miskraam om weer zwanger te raken!

helaas lukt het niet. Ik ben onder tussen ook al begonnen aan iui maar dat mislukt. Het grootste nadeel is wel dat ik goed ingesteld ben op de medicijnen maar ik heb wel antistoffen. Anti tg stoffen anti tpo heb ik maar is onder de 100 ML.

Zijn er misschien meisjes die in het zelfde schuitje zitten en misschien hun verhaal willen delen? Ik ben echt ten einde raad en weet het niet meer! De endocrien die zegt niks te kunnen doen aan die antistoffen maar op gyneacologische wijze is er niks mis!

ik hoop een antwoord te krijgen!

groetjes nieuw hier!

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey meis

heb er zelf geen ervaring mee mar mijn man heeft een schildklier probleem waardoor hij slecht sperma heeft.

weet wel inderdaad dat de vrouw heel goed onder controle moet zijn met schild klier problemen. maar aangezien je toch eenmaal zwanger bent geweest ( helaas niet goed gegaan :( ) moet het wel lukken met wat extra hulp en ja iui blijft en is een raak schot net zoals vele dingen.

hoop dat je nog met andere vrouwen in contact kan komen die het zelfde mee maken.

xxxjes

Deel Deze Pagina