Beste lezers Ik heb een vraag Ik heb een enorme kinderwens. Ik heb 3 weken terug voor het laatst intimiteit gehad om het bij nette woorden te houden . Dit was een week voor de te verwachten menstruatie. Menstruatie kwam een dag later. Menstruatie begon met bruin verlies zoals vorige keren alleen zette het niet door naar normaal rood bloed. Het was dik en erg donker. Maar ook later dunner donker en 1 dag heel donker rood bijna geen rood in te herkennen zo donker. Het is minder vloeien dan normaal geweest maar wel met krampen langer dan normaal 2.5 dag waar het normaal 1 dag is. Nu 2 weken verder elke avond zuur maag gevoel en misselijk. Andere klachten rommelende buik, winden laten, krampjes lichte in onderbuik en is op mijn buik liggen wat oncomfortabel, hoofdpijn links aan de zijkant, blaas doet anders het ene moment prima maar andere moment ineens aandrang en pijn bij het plassen en daarna is het weer goed, duizelig sterren zien bij te snel op staan, een slijmprop verloren zonder andere afscheiding en weinig afscheiding sinds menstruatie tot nu. Ik zou normaal gezien nu rond mijn eisprong moeten zitten maar nog geen eiwitachtige afscheiding terwijl morgen uiterste datum zou moeten zijn volgens de theorie. Het is mij al eens vaker voor gekomen deze eiwitachtige afscheiding later kwam dan volgens theorie zou moeten of zelfs 2 keer in een cyclus. Ben ik nu aan het hopen en zie ik dingen die los van zwangerschap staan of is het toch verstandig een test te doen? Ik zou anders rond de 7e weer moeten menstrueren. Cyclus rond de 28 en 29 dagen. Ik ben single en probeer kindje te krijgen op alternatieve manier zonder relatie omdat ik qua leeftijd niet lang meer heb. Mijn donor... kan helaas niet meer verder gaan dus ik hoop zo dat het raak is ook al is de kans klein omdat het een week voor menstruatie was.... Groetjes vrouw met hoop
Je klachten zouden prima kunnen komen van een naderende eisprong. Ik begrijp dat je geen ovulatietesten doet. Een eisprong houdt zich niet aan berekeningen of theorieën of kalenders. Een eisprong laat zich niet voorspellen aangezien je lichaam geen robot is. Je eisprong kan dus goed later zijn, aangezien je dat ook al vaker hebt gehad zoals je schrijft. Een zwangerschapstest zou ik nu niet doen omdat deze ook op een eisprong kunnen reageren. Dat hebben talloze vrouwen hier al bewezen. Als je nu al perse een test wilt doen, zou deze echt moeten knallen als je vorige ongesteldheid een innestelingsbloeding zou zijn geweest en je al van je vorige eisprong zwanger zou zijn. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan. En dat zou dan nu 2 weken later zo hoog moeten zijn dat je test knalt. Een licht streepje zou dus niet wijzen op een zwangerschap, maar op een eisprong.
Ik denk niet dat je zwanger bent, maar het zou kunnen natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat je er zo erg mee bezig bent, het zo graag wil, dat je je daarom een beetje zo gaat voelen, heel erg oplet op bepaalde tekenen van je lichaam en alles aangrijpt als een eventueel teken van dat je zwanger zou kunnen zijn. Als je het zeker wil weten, kun je een goedkope KV test halen, 2 v 5. Die zouden dan wel moeten knallen inderdaad.
Doe een test dan weet je het zeker! Hij zal knalpositief moeten zijn, mocht je zwanger zijn aangezien je dan heel lang overtijd bent. Succes! Hou je ons op de hoogte?
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb bovengenoemde klachten al 2 weken af en aan. Normaal voel ik mijn eisprong enkel in lichte krampjes in de onderbuik aan de zijkanten en heb ik verder nooit ergens last van. Er is hoe dan ook wat aan de hand in mijn lijf wat het dan ook is. Trap op lopen voelt ook al zo zwaar. Maar de kans is wel heel klein dat ik zwanger ben gezien het een week voor de te verwachten menstruatie was. Ik wacht mijn volgende menstruatie af. Hopelijk is deze dan weer normaal anders ga ik mij zorgen maken om andere dingen. Mocht het later toch positieve test zijn als volgende menstruatie uit blijft of weer raar doet dan laat ik dat hier weten, want goed nieuws is altijd leuk om te delen. Voor de wel zwangere onder jullie veel succes en gezondheid met het voldragen en de bevalling! Liefs van nog altijd een vrouw met hoop dat het ooit een dag mag gebeuren.