hallo iedereen, ik had niet gedacht dat ik hier mijn eigen topic zou openen. na bijna 2 jaar bezig te zijn voor een kindje, hebben we vannochtend te horen gekregen dat we in maart met ICSI gaan beginnen, als snel dus. ik mag tot maart doorgaan met mijn IUI behandeling, wat ik ook graag wil, dan ben ik tenminste bezig. maar ik vind het ontzettend heftig! IVF slaan wij over, omdat mijn man van zijn vorige relatie ook een kindje heeft gekregen door ICSI. de gyn dacht dat daarom dat we maar beter met icsi kunnen beginnen. vandaag wel mijn 4e IUI gehad, dus ik hoop natuurlijk op een wonder! tja ik weet even niet meer te vertellen. ben nog steeds geschrokken. en een beetje aan het huilen.
O, meis. Toch een schok, lijkt me. Ik hoop ook dat de iui toch nog gaat aanslaan. Heel veel sterkte. Het moet toch even een plek krijgen. Dikke knuffel!
Vind het echt heel verdrietig voor je! Snap dat dit nieuws je even koud op je dak is komen vallen vanochtend! Wel heel goed van de artsen dat het ze het verleden van je man in hun achterhoofd houden. Hoe is je man eronder? Schrok hij ook of had hij het gezien het verleden wel verwacht. En ik blijf gewoon lekker voor je IUI duimen hoor! Ook in ons IUI forum!
Hey meis, Ik zou bijna zeggen, WELKOM, maar ja zo geweldig is dat eigenlijk niet he? Hier welkom zijn... Wat een teleurstelling he? Gelukkig kennen we allemaal dat gevoel want we hebben allemaal dat moment meegemaakt.. Schrijf lekker van je af en je krijgt altijd veel steun van ons allemaal! Ik blijf je volgen! Knuf
het doet me werkelijk zo enorm goed als ik jullie berichtjes lees, heel erg bedankt! Jootje, wat je zegt, jullie hebben dit allemaal gevoeld toen jullie dat nieuws hoorden. ik zal jullie/jou topic(s) ook bij gaan houden jootje! Jannes, mijn man die vond het eigenlijk meer heel erg voor mij. hij wist niet zo goed hoe hij mij moest troosten. maar hij heeft dit traject al eerder doorlopen, en hij heeft er een heel mooi kindje uit gekregen, dus hij weet ook dat het kan! en ik voelde eerst vooral wanhoop.
Hoi Rach. Helaas welkom hier! Het is zeker rot nieuws als je het te horen krijgt. Ik wil je heeeel veel succes wensen en ik hoop dat je dmv de ICSI behandeling snel zwanger zult zijn. Dikke knuffel. Liefs wolly
lieve rach: wat een rotnieuws zeg, maaar...ookal ben je nu logischewijs verdrietig, misschien hebben jullie met icsi wel meer kans op een mooi wondertje.Misschien denk je achteraf wel, hadden we maar veel eerder icsi kunnen doen! Laat het even tot je doordringen, verwerk het een beetje en begin in maart vol goede moed met deze pogingen! Ik begin in maart ongeveer met de 1ste ivf-poging, dus ik spreek je vast binnenkort in het ivf-icsi topic! Veel succes!
Jeetje, hier sta ik toch even van te kijken hoor. Blijf zeker nog even hopen op iui en in maart helemaal voor icsi gaan. Blijf je ons volgen? Gr Renate
Lieve Rachel, Ik was op zoek naar het IUI topic en zie ineens een nieuw topic... Meisje, wat vind ik dit erg voor je. Dat moet een grote teleurstelling voor je zijn. Maar inderdaad, laten we hopen dat IUI toch mag zorgen voor een zwangerschap voor je en dat ICSI niet nodig hoeft te zijn. Nu moet je dit natuurlijk verwerken. Maar als het uiteindelijk op deze manier mag lukken, dan zijn jullie kei gelukkig. Het is je echt gegunt! Heel veel sterkte. Liefs Marielle
renate en mariel, dank jullie wel en renate, natuuurlijk blijf ik julle volgen! ik hoor er nu toch nog steeds bij mariel, bij jullie was er toch ook al over ivf gepraat toch?
hi meis, hier in je eigen topic ga ik je ook steunen. ik heb je een pb gestuurd. laat het nieuws even op je inwerken. ik denk aan je. liefs lisa.
hallo, Ik wil je ook ff heel veel succes en geluk wensen...... Het is nooit leuk om te horen dat je voor ICSI moet. Maar er zijn gelukkig nog kansen.... Mooi dat je nog door mag gaan met IUI. Liefs Minou
ja ik mocht kiezen: of een pauze tot maart of doorgaan. tja, ik heb nu pas mijn 4e IUI gehad, dus wil het voor mezelf nog wel een kans geven.
Ook in je eigen topic wil ik je even een hart onder de riem steken. Kan me voorstellen dat dat een slag in je gezicht is geweest... zeker omdat je die 6 IUI pogingen niet eens kon uit doen voor het verdict viel (bij je 5e of 6e poging hou je er al rekening mee maar niet na 3 mislukte IUI's). Laten we hopen dat het niet zover moet komen en deze poging gewoon lekker slaagt!
Ach liefie toch! Was vandaag het zaad ook niet best? Ik weet zeker dat het goed gaat komen, met icsi liggen de kansen weer een stuk hoger! Dikke knuff. Natas
Hoi Rach, wij zijn ook bezig met IUI en gaan als deze behandeling niet gelukt is ook voor ISCI. Wij hebben hier begin februari intake voor. Begrijp zeker dat dit een schok voor je was en weet ook heel goed hoe dit voor ons was toen we alleen hoorde dat we met IVF zwanger konden worden. Omdat het zaad van mijn man nogal wisselend en verminderd is mochten we uiteindelijk voor IUI gaan maar helaas hebben we hier niet veel geluk nog! Wij waren er zelf al uit om verder met IVF te gaan en het ziekenhuis wil liever ISCI doen i.v.m. zaadkwaliteit van mijn man. Wij hebben er zelf ook veel samen over gepraat en ook best wel veel steun van de buitenkant gehad wat ons geholpen heeft om toch ook te accepteren dat we hiervoor gaan. Toch zullen het nog niet makkelijke maanden worden maar weet dat de slagingskansen van ISCI gewoon een stuk groter zijn! Ik wens je heel veel sterkte de komende maanden toe als je hiermee gaat beginnen en hoop dat jullie wensen hiermee in vervulling zullen komen! Liefs van Mirjam
Hé meid, Wat een teleurstelling zeg! Ik hoop zo voor je dat ICSI niet nodig blijkt te zijn en dat het nu gewoon raak is. Wel vreemd dat ze bij jullie in het ziekenhuis niets zeggen over het aantal goede zaadjes dat ze nu ingebracht hebben. Meid... ik denk dat we dadelijk gelijkop zullen gaan. Waarschijnlijk wordt het voor ons ook maart. Ik duim voor je! Liefs, Josien