1e keer naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roeska123, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    morgen mag ik voor de 1e keer naar de huisarts, omdat mijn menstruatie niet op gang komt. ik zit inmiddels op 102 dagen.

    wat kan ik nu verwachten deze afspraak? bloedprikken oid?
    ze kunnen toch niet zomaar een menstruatie op gaan wekken? het lijkt mij dat het eerst zeker moet zijn dat ik niet zwanger ben.

    wat kunnen ze zoal in het bloed zien?

    ik lees jullie ervaringen graag!
     
  2. riniti

    riniti Fanatiek lid

    22 jul 2010
    1.589
    0
    0
    Roze wolk :-)
    hoi hoi,

    ik ben in juni met de pil gestopt en werd ook maar niet ongesteld ( na mijn onttrekkingsbloeding) dus ik ben in september naar de huisarts gegaan, die deed er niks aan, bij hoge uitzondering mocht ik bloed laten prikken ( om te kijken of ik zwanger was of niet) dat was ik uiteindelijk niet... dus ik moest maar weer afwachten! ben oktober weer een keer ongesteld geworden en daarna weer niet meer... mijn man vond dat ik terug moest naar de huisarts... heb ik ook gedaan in december en die zei gelijk, nee da's niet goed (toen ik 3 jaar geleden met de pil stopte was ik vrij snel zwanger) we gaan bloed laten prikken ( dit keer op schildklier) en als daar niks uitkomt stuur ik je door naar de gyn... het was niet mijn schildklier en er is in januari pcos bij mij geconstateerd ( ik kreeg primolut mee naar huis om een menstruatie op te wekken... werd na 108 dagen eindelijk weer eens ongesteld, met hulp, maar oke en ik zit ook al sinds januari aan de clomid... maar dat werkt tot nog toe niet echt) in ieder geval succes morgen bij de dokter! laat je het nog ff weten?

    groetjes riniti
     
  3. mamvan4boys

    mamvan4boys Bekend lid

    1 feb 2011
    770
    0
    0
    Ik ben afeglopen dinsdag naar de HA geweest aangezien ik niet ongi werd na miskraam. Ze heeft eerst een echo gemaakt om te kijken of er geen zwangerschap zit. Kan volgens echo nog 2 kanten op. Of weekend ongi of posi test. Ik zat op (pas) op dag 48
     
  4. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @riniti, ik hoop voor je dat je clomid snel zijn werk gaat doen! ik zag dat je snel terug mag naar de gyn. hopen dat ze je verder helpen.

    @mamavan2boys, wat spannend! ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt!

    ik heb een goede huisarts die mij is alles steunt en helpt (ik heb een lange ziektegeschiedenis achter de rug) en ik hoop dat nu ook nu me niet aan mijn lot overlaat. hij adviseerde me zelfs om snel zwanger te worden, aangezien ik gestopt ben met prozac, en ik moet daar zo snel mogelijk weer mee starten.
    dus ik kan daar wel wat op aansturen.
    ik hoop dat hij mij minimaal bloed laat prikken en eventueel doorstuurt.

    ik laat het zeker hier weten hoe het is gegaan.
     

Deel Deze Pagina