1e keer naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roeska123, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    morgen mag ik voor de 1e keer naar de huisarts, omdat mijn menstruatie niet op gang komt. ik zit inmiddels op 102 dagen.

    wat kan ik nu verwachten deze afspraak? bloedprikken oid?
    ze kunnen toch niet zomaar een menstruatie op gaan wekken? het lijkt mij dat het eerst zeker moet zijn dat ik niet zwanger ben.

    wat kunnen ze zoal in het bloed zien?

    ik lees jullie ervaringen graag!
     
  2. riniti

    riniti Fanatiek lid

    22 jul 2010
    1.589
    0
    0
    Roze wolk :-)
    hoi hoi,

    ik ben in juni met de pil gestopt en werd ook maar niet ongesteld ( na mijn onttrekkingsbloeding) dus ik ben in september naar de huisarts gegaan, die deed er niks aan, bij hoge uitzondering mocht ik bloed laten prikken ( om te kijken of ik zwanger was of niet) dat was ik uiteindelijk niet... dus ik moest maar weer afwachten! ben oktober weer een keer ongesteld geworden en daarna weer niet meer... mijn man vond dat ik terug moest naar de huisarts... heb ik ook gedaan in december en die zei gelijk, nee da's niet goed (toen ik 3 jaar geleden met de pil stopte was ik vrij snel zwanger) we gaan bloed laten prikken ( dit keer op schildklier) en als daar niks uitkomt stuur ik je door naar de gyn... het was niet mijn schildklier en er is in januari pcos bij mij geconstateerd ( ik kreeg primolut mee naar huis om een menstruatie op te wekken... werd na 108 dagen eindelijk weer eens ongesteld, met hulp, maar oke en ik zit ook al sinds januari aan de clomid... maar dat werkt tot nog toe niet echt) in ieder geval succes morgen bij de dokter! laat je het nog ff weten?

    groetjes riniti
     
  3. mamvan4boys

    mamvan4boys Bekend lid

    1 feb 2011
    770
    0
    0