Extra haargroei?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mama in spe, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien een beetje gekke vraag, maar zijn er andere zwangeren met extra haargroei? Ik heb altijd al wat extra haartjes op de achterkant van mijn benen en rond mijn navel, maar sinds ik zwanger ben groeit dit veel harder en lijkt het ook wel meer te worden. Niet echt charmant...

Groetjes, Mama in spe.

2. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Heel herkenbaar, meer haartjes op mijn buik en soms denk ik; "ik heb gisteren toch nog mijn oksels geschoren....." niets meer van te zien......

Niets aan te doen, zullen de hormonen wel zijn denk ik.

3. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    ja, ik heb het ook!
    Niet alleen groeit het op de gekende plekken vlugger terug,
    ineens krijg ik langere (en ook een beetje donkerdere) haartjes op mijn buik en mijn bovenbenen!

Bij mij lopen de haartjes niet alleen rond mijn navel, maar ook waar de zwangerschapslijn normaal komt... :)

Niet echt mooi, maar ik durf er niets aan doen! Ik heb eens gehoord dat ze terug weggaan na de bevalling. Dus ga niet scheren, want dan blijven ze natuurlijk terugkomen!

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hier ook een behaarde zwangere ;).. Mijn buik en bovenbenen zijn de haartjes wat donkerder en het zijn er ook wat meer. Echt charmant is het niet maar goed. Het gaat vast wel weg na de bevalling !

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

bij mijn vorige zwangerschap ook gehad,plus mijn haar op mijn hoofd is van schouderlengte tot kontlengte gegroeid,dus dat was wel geweldig:D:D

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is inderdaad dan wel weer een mooie bijkomstigheid.
    Ik ben blij om te horen dat dit schijnbaar een bekend fenomeen is. Wel lastig in de komende zomermaanden (als het ten minste nog mooi weer wordt).

Groetjes, Mama in spe.

7. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hii,

Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje had ik het ook!
    En nu..... heb ik het nog steeds!! :O
    Ik heb gewoon een 'klimopje', van mijn navel tot daar beneden. Niet heeel erg duidelijk hoor, maar een paar dikke zwarte haren. Brr..:D

8. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik had het met mijn vorige zwangerschap ook, maar zelfs in mijn hals!!! En nog erger... Het is niet weg gegaan!!! Heb nu laserbehandelingen om het weg te halen... :( Nare bijkomstigheid!
    Nu ben ik weer zwanger en begint het allemaal opnieuw... Ik hoop voor jullie dat het allemaal weer weggaat!!! :D

9. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    Onee! :$
    Ik hoop echt dat het nog weg gaat! Anders overweeg ik ook wel laserbehandelingen!
    In je nek lijkt me nog wel lastiger! Ik hoop dat het deze zwangerschap minder blijft!

10. Metire

Metire Niet meer actief

ik heb dus ook dat ik me de ene dag scheer en het de volgende alweer uitziet alsof ik me een week niet geschoren heb! beetje jammer, maar er zijn ergere dingen :p

11. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Pfff ben ik even blij dat ik niet die enige ben! Ik heb er namelijk ook last van. Donkere haartjes rond mijn navel en mn beenhaar komt veel sneller en donkerder terug :( Ik had altijd het geluk dat ik maar 1x per week mn benen hoefde te scheren omdat het heel langzaam terug kwam en als het dan terugkwam dat het dan hele lichte haartjes waren. Tot mn schrik is dat nu dus niet meer! :$

Ik hoop maar dat dat na de zwangerschap weg gaat...!

12. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    herkenbaar!!
    vooral op armen buik en bikinilijn
    Lijkt nu wel wat minder te worden moet ik zeggen..
    vk verzekerde me dat t na de geboorte wegtrekt..gelukkig maar want heb veel donkere haartjes en voel me net een aap!:)

13. hekate

hekate Actief lid

3 jun 2011
    103
    0
    0
    gastouder
    groningen
    hier ook extra haargroei gekregen tijdens mijn zwangerschappen.. en het is helaas niet meer weg gegaan.. ook rondom mijn navel en een klimopje whahahaha.
    voel me soms net een kerel.. ook soms van die vervelende haren op mijn kin heb ik gekregen.. nou ik had het gedult niet om ze te laten staan tot na de zwangerschap.. die trek ik er gewoon uit.... en bij mijn laatste zwangerschap.. had ik echt veel donshaar op bovenkant buik.. das wel langzaam wat aan het wegtrekken :D

en nu ben ik weer terug zwanger. ben benieuwd of ik weer op nieuwe plekken haargroei krijg..

14. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik heb het heel erg op mijn buik, van weinig donshaartjes naar vel donshaartjes en langer haartjes ertussen door. Gelukig is het blond en kan ik er dus wel mee leven haha!

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ahh mooi, ik vondt het al zo raar dat het haar op mn benen inene zwart was! (ben donkerblond) Ook n hele vage snor (gelukkig alleen mij nog opgevallen maar daar moet ik toch echt op gaan letten) en mn wenkbrauwen zijn inene zwart (vindt ik dan wel weer mooi, die verdwijnen in de zomer altijd omdat ze zo lichtblond worden dat je ze amper nog ziet)

Deel Deze Pagina