Sinds een paar dagen ben ik nu weer elke ochtend misselijk na mn ontbijt; meerdere malen ook met braken. Eten over de rest van de dag gaat goed. Ik ben wel weer net begonnen met Rennies voor zuur, waar ik ook sinds kort weer last van heb, maar van die Rennies word je toch niet misselijk lijkt me. Verder slik ik een staalpil voor mn ontbijt, maar daar zit ik al een paar weken aan en had daar verder geen last van. Wie heeft dit ook gehad? Hoe lang duurde het; tot het einde of was het maar een kortere periode??
ik ben ook weer misselijk in de ochtend sinds een weekje ..... hoe t kan geen idee maar slik weer emasefene ..
Ik slik er verder niks voor. Ga het wel volgende keer aangeven bij de gyn als ik er nog steeds last van heb. Kan me dit van mn vorige zwangerschap helemaal niet herinneren. Baby ligt wel hoog volgens mij; ben iig snel kortademig en ik heb weer last van zuur. Eet ook minder grote porties.
Heb ik ook gehad rond die termijn. En is nu weer over. Nu bleek ons mannetje al zo goed als ingedaald te zijn sinds een weekje dus waarschijnlijk is de druk van mijn maag af. Ik dronk eerst een glas lauw water 's ochtends en daarna even zitten (!) om wat te eten. Meestal trok het wel weg daarna. Succes!
Ik ben vanaf week 5 t/m 20 misselijk geweest. Toen 4 weken niet en toen begon het weer. De Emesafene die ik in het begin had werkt nu niet meer dus ik probeer zo vaak mogelijk kleine beetjes te eten en te drinken om een volle maag te houden. Heb bv altijd appels bij me en flesjes water in de auto. Voor de zuurbranden heb ik Antagel en dat helpt goed. Alhoewel ik het soms de hele dag moet gebruiken. Die zuurbranden wakkeren bij mij ook mijn misselijkheid aan. Verder is het aftellen... nog 5 weken en jij?
ik heb het in mijn vorige zwangerschap gehad. Toen heb ik emesafeme gekregen, duurde tot het einde, daarna was het ook meteen klaar
Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Maar zonder braken (godzijdank). Erg irritant. Ook mijn afkeer van warme groente kwam met 30 weken terug. Met 36 ging het wel weer. Heb ik toch nog van mijn verlof kunnen genieten