menstruatie(krampen)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door silsa, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hoi hoi,

Even een vraagje. Heb af en toe behoorlijke krampen. Van de week wist is zeker dat m'n menstruatie er aan kwam, maar niet dus. Ik geef nog volledig borstvoeding en m'n kleintje is nu bijna vijf maanden.

Herkent iemand dit? En wanneer werden jullie weer ongesteld?

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Je hele cyclus kan ontregeld zijn na een bevalling en door het geven van borstvoeding. Ik werdt zelf na een week of 8 weer ongesteld en toen ook heftiger dan voorheen.

3. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik ken het gevoel wel, zit op het moment met hetzelfde.

Het doet zelfs pijn met elke stap en opstaan vanaf de bank, maar nog geen menstruatie te bekennen. Moet wel zeggen dat ik voor m'n zwangerschappen zonder nuvaring ook echt zwaar menstrueerde en hevige pijnen had elke maand.

Begin nu zelfs te denken aan een verzakking, maar ik wacht nog een paar dagen en als het maandag niet over is zal ik de dokter eens bellen als er geen menstruatie komt.

4. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Bedankt voor jullie reactie.
    Oei Gizje, hoe gaat het nu? Zou er zeker even naar laten kijken als het nog niet minder wordt.

Hier is het met vlagen, maar niet veel heftiger dan voorheen. Alleen nog steeds niets te bekennen. Van mij mag het wel komen nu.

Deel Deze Pagina