hai hai meiden nou ik hield het vanmorgen niet meer de hooftpijn het werd steeds erger. ik heb het ziekenhuis gebeld uitgelegt wat ik had ik moest langs komen voor een bloedonderzoek urine controlen een echo en bloeddrukmeten nou bloeddruk was 170/100 dacht lekker verhaal nou moest bloedprikken en wachten op de uitslagen kreeg een echo en hebben ze alles na gekeken en gemeten ze weegt nu tussen de 1800 en 1900 gram, ik ben dinsdag 33 weken, ik denk dat het wel netjes is haar gewicht, oke dat was allemaal netjes de echo en de metingen, nu moest ik een uur lang aan de bloeddruk meter en er werd een half uur lang een hart filmpje van de kleine gemaakt hoe haar conditie is nou na een half uur was me bloeddruk 130/83 en op het laatste 115/75 heel netjes veder was het bloed goed urine goed enmet de kleine ging het super goed allemaal ik snap er niks van waarom elke keer zo veel hyooftpijn sterrtjes zien en tintelende handen enzovoort maar goed morgen weer bloedprikken en maandag weer terug om het bloeddruk te meten pffff wat een dag zeg moest het effe kwijt aan jullie gr jeannet
Had ik met mijn eerste zwangerschap ook! Ik kan je geen raad geven ofzo maar ik wil je wel nog veel succes wensen en hoop dat je niet te veel last krijgt!
Ik weet het ook niet (was alleen altijd erg licht in mijn hoofd, maar dat is niet hetzelfde). Ik wil je wel sterkte wensen!
gelukkig maar dat je bloeddruk daalde en dat je geen eiwitten in je urine hebt. Ik duim voor je dat het zo blijft!
super dat het meeviel,...mijn ervaring..ik heb de laatse 4 weken zo gelopen...hoge bloeddruk..meten...bloedprikken.....hartfilmpje...en de klachten zakte weer.....weer naar huis..... uiteindelijk tot 42 weken zo gelopen. als je geen eiwit in je urine hebt...is het vaak nog wel positief hoor... doe lekker rustig aan....
Ik heb precies hetzelfde gehad vanaf week 37. Drie weken lang drie keer per week naar het ziekenhuis. En thuis bed- en bankrust. Het heeft bij mij goed geholpen want Jarissa is 2 dagen voor de uitgerekende datum bevallen. Pas heel goed op jezelf, doe rustig aan en bel meteen het ziekenhuis als je klachten erger worden of je meer klachten krijgt.
En hoe zit 't dan als je sterretjes ziet en eigenlijk geen (zware) hoofdpijn hebt? Sorry dat ik je onderbreek! Ik hoop dat je rustig aan kunt doen jeannet!
ik zag ook sterretjes en zwarte vlekjes voor mijn ogen en ik had een ijzertekort. misschien is dat het bij jou ook wel, brussie
Het is niet gek dat je zo veel hoofdpijn hebt en sterretjes ziet. Dit heeft alles te maken met je bloeddruk. En ik ga mee in het advies van Pendrag, hou je rustig! Desnoods doe je niets meer! (en vooral niet gaan stofzuigen!) Neem je rust, drink genoeg. En hou jezelf in de gaten. Krijg je te veel hoofdpijn dan moet je gewoon stoppen en je bed in duiken voor een verplicht rustuurtje! Succes nog! Groetjes Daphne
hai dank je wel alelmaal is ook zo rustig aan dinsdag ben ik 33 weken zwanger enne waarschijnelijk als me baarmoedenmond rijp is leiden ze me in met 38 weken anders niet de baarmoedenmond moet rijp zijn hopen maar dan nog 5 weekjes en heb ik de kleine meid lekker en gerust in me armen heerlijk nu heb ik vandaag nog bloed geprikt kreeg ik weer zon muts die de ader niet kon vinden fout geprikt weer een ander prikken nou eindlijk tjonge jonge dat voor 2 buisjes bloed he pffff ale: hou er al helemaal niet van echt niet maar ja het is uit eindelijk gelukt