hey dit is mijn 2de zwangerschap, eerste is na 4 weken afgelopen met bbz.. hoop da het deze keer wel goed zit. maar ik voel nx, dermee bedoel ik, geen symptomen, nt ziek.. is da normaal?
Jawel hoor! En roep dat maar niette hard want herbouwen zomaar omslaan. Heerlijk toch een zwangerschap zonder kwaaltjes
Ja, ik kan me voorstellen dat je je onzeker wordt. Ik ben nu negen weken en ik voel weinig. Woensdag hebben we de eerste echo en dus ook meer zekerheid.
Heel herkenbaar hoor, die onzekerheid. Ik heb dat na mijn mk's en bbz ook. Hoe verliep jouw bbz? Ik voelde me toen niet zwanger, maar er waren ook direct dingen die niet klopten. Mijn testjes werden maar heel langzaam donkerder en ik had bruin verlies dat aanhield. Ik wist toen eigenlijk daardoor al dat het niet goed zat. Bij deze zwangerschap heb ik 3 dagen bruin verlies gehad. Een innestelingsbloeding denk ik. En de testen werden heel snel donker. Dus toen was ik al redelijk gerust. De klachten beginnen normaal gesproken rond week 6. Daarvoor voelde ik af en toe een klein wee vlaagje, maar niet noemenswaardig. Ik hoefde ook niet vaker te plassen (nog steeds niet!) en ik was niet erg moe. En mijn borsten gingen vooral zeer doen omdat ik er zo vaak in kneep om te zien of ze al zeer deden. Hahahahahaha. Ik heb ook met een week of 6 echt klachtjes gekregen. Mijn borsten gingen toen wat groeien en ze werden ook wat gevoelig. Nog niet heel erg, maar een beetje. Af en toe had ik wat ongi krampjes en ik werd vaker wat misselijk/wee. En toen ging het heel snel ineens. Dat misselijke werd steeds erger om daarna 24/7 te blijven (nu nog). Dus ja.... het kan maar zo alsnog komen.... Een vriendin van mij is 4 weken langer zwanger dan ik en bij haar begon de ellende pas rond week 9-10!
Wees blij dat je nog nergens last van hebt, heerlijk toch! Ik heb ook helemaal geen last gehad, en bij mij is dat eigenlijk mn hele zwangerschap gebleven..
Dat is zeker normaal meid! Die vervelende kwaaltjes beginnen ook meestal iets later, geloof 6 tot 8 weken? Ik zelf heb ook erg weinig last gehad van misselijkheid ed. Lekker van genieten dus!
thx voor alle reactie's , ze geven mij heel veel moed. enige wat ik tot nu toe kan vast stellen (en mijn vriend bevestigd) is dat mijn borsten enorm gezwollen staan en uiterst gevoelig zijn. @ annabeth, toen ik die bbz heb gehad, had ik heel snel al bruin verlies, mijn huisdokter zei da da normaal kon zijn (innestelingsbloed) en op momenten enorme krampen aan mijn rechter eileider. tot op een nacht dat ik al schreeuwend wakker werd van de pijn, toen direct naar spoed gegaan, uit inwendige echo bleek toen dat er bloedklonter vast zat aan mijn eileider en daarin zat het vruchtje, s'anderdaags werd ik al geopereerd.. ze hebben eileider wel kunnen sparen, maar toch psychisch enorme klap.
Wat fijn om te lezen dat er meer veouwen zijn die niks voelen. Ik zoek steeds naar bevestiging in mijn lijf dat ik zwanger ben.....maar kan niks vinden. Behalve knal positieve testen! Heb bij 5w al wel een echo gehad waarop te zien was dat het vruchtje op de goede plek zit. Op naar de volgende echo, dan pas ben ik gerust.
Ik moest de bevestiging van mijn zwangerschap ook echt uit de echo's halen. Verder geen enkel symptoom, echt helemaal niets. Ben geen dag misselijk geweest en heb pas heel laat een dag of 2 wat pijnlijke borsten gehad, maar verder nog altijd niets behalve maagzuur (inmiddels verholpen door een kuur van de dokter)
Ik voelde de eerste weken ook helemaal niks. Volgens mij tot een week of 6, toen werd ik licht misselijk, maar had echt de echo nodig voor bevestiging. Is dus helemaal niet gek, lekker genieten van het feit dat je je goed voelt.
Welkom bij de club had ik VD week nog een geen kwaaltjes topic gestart..... lig ik vandaag al de hele dag doodmoe in bed.... maar ik heb ook weinig klachten en een aantal miskramen waarvoor ik in augustus nog in het ziekenhuis lag daardoor wordt je ook banger. Ik ben ook als de dood.... probeer te genieten meid