de kleine niet meer voelen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Cilla24, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik voel sinds 17 weken me kleine idere dag wel een paar keer schoppen maar nu sinds 2 dagen helemaal niet.
    ik heb de babysound en t hartje doet t goed heel snel en regelmatig maar de kleine wilt echt niet schoppen heb al van alles geprobeerd van licht duwen in me buik en plat op me rug liggen tot springen maar ik krijg geen enkele schop.

Moet ik me verloskundige bellen of is dit normaal en moet ik gewoon even afwachten.

heel erg bedankt voor het antwoorden

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi cilla,

Het is heel normaal dat je met dit termijn de kleine soms enkele dagen niet voelt bewegen. De reden daarvoor is is dat de kleine is gedraaid en dan naar je rug of tegen de placenta aan het trappelen is en dat voel je niet! Wacht maar af na een paar dagen draait de kleine weer en voel je eht weer trappelen. Maak je je toch nog zorgen bel dan even de verloskundige om even extra naar het hartje te luisteren.

Imke

3. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ok dan wacht ik het nog even af volgens mij voelde ik net wel een trapje was idd. hoger dan anders.

bedankt voor je snelle antwoord

Deel Deze Pagina