Testen of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krimpie, 2 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,

Alweer twee weken geleden dat ik hier was 😉
    Ik probeer in de rustige weken niet bezig te zijn met zwanger raken omdat het me zo frustreert anders.
    Vriendlief en ik zijn nu bijna twee weken geleden (ma 21-9) voor het eerst in het ziekenhuis geweest met onze kinderwens.

Ik heb de zaterdag en zondag ervoor getest met ovutesten en deze liepen zoals altijd mooi op. Zoals verwacht zei de gyn maandag dus tegen mij dat ik tegen m'n eisprong aanzat. Ik moest woensdag weerkomen om te kijken of hij gesprongen was. Normaal gesproken heb ik na twee oplopende testen de dag erna een smiley en voel ik de dag daar weer na een samentrekkend gevoel... Mijn eisprong (voordat daar discussie over komt; volgens gyn is dit heel goed mogelijk). Al maanden lang gaat het op die manier.
    Net deze maand gebeurt er na die twee oplopende testen niets... Geen smiley en geen streep meer. De woensdag dus kijken of er een ei gesprongen is. Het blaasje zat nog helemaal vol, wat er op kan duiden dat ik geen eisprong heb gehad óf dat het blaasje langzaam leegloopt.
    Normaal gesproken wordt ik heel snel na eisprong ongesteld. Zo'n 5 a 6 dagen. Wat denken jullie: heb ik m'n eisprong gemist met de testen (1 keer per dag test ik)? Of geen eisprong gehad?
    Feit is wel dat ik nu nog niet ongesteld ben, wat voor mij dus heel laat is.
    Wat denken jullie? Heb me nog in kunnen houden met testen... Ik durf niet zo goed!!

Liefs

2. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Misschien door alle stress en spanningen heb je nog geen eisprong gehad. Ik zou nog even door blijven testen met ovulatietesten als ik jou was.
    Heel veel succes!

Deel Deze Pagina