Menstruatie, maar toch zwanger? wat denken jullie? kan dat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Denisje, 29 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisje

Denisje Lid

12 feb 2009
    25
    0
    0
    hallo allemaal,

zou het kunnen als je ongelsteld wordt dat je toch zwanger bent..?
    ik heb half dec een mk gehad met 10 weken.. ben half januari gewoon weer geworden. in feb was ik 6 dagen overtijd (dat dacht ik) getest idd negatief.. door de mk is me cyclus heel erg veranderd. van 28 dagen na 34 dagen.. nu in maart was ik voor mijn gevoel 2 dagen overtijd..(36dagen dus) getest en zag een licht streepje.. in de bijsluiter stond als het streepje zeer licht is ben je ook zwanger.. maar goed 2 uur later werd ik toch ongesteld.. alleen heel anders.. ben maar 2 dagen goed gevloeid en paar dagen daarna heel weinig. normaal vloei ik echt wel een volle week. maar moet ik hier nou van denken.. moet ik de test geloven.. ben ik dan zwanger door dat licht streepje? heb verder geen symptonen.. een vriendin van mij is ook gewoon gesteld geweest onder haar zwangerschap en heeft nu een pracht van een dochter.. dus jah.. ik weet het ff nie meer.. ik hoor dat er mensen zijn die dit herkennen of die hier op willen reageren.. zodat ik van die onzkerheid af ben.. ken wel testen weer, maar ben er bang voor.. hopelijk krijg ik wat reacties.. misschien heb ik het niet goed verwoord, ben er nie zo goed in.. sorry daarvoor.

groetjes Denise

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kheb ook wel eens lichte streep gehad en toen alsnog ongi geworden.. innesteling van vruchtje is gewoon verkeerd gegaan.

je hebt 2 dagen goed gevloeid, meestal word door HA of VK gezegd dat je dat gewoon als menstruatie moet zien.
    Ik zou nog paar dagen wachten, en dan nog een keer testen.. mocht die dan duidelijker zijn... dan een afspraak maken bij VK

Deel Deze Pagina